czwartek, 28 lutego 2013

Wiosna w House of Cotton!

W nocy do sklepu zakradła się wiosna, mimo że za oknem jeszcze śnieg nie całkiem się roztopił, a oto i ona:


Nowa tkanina w różyczki na tle ecru:



Prześliczne turkusowe kropeczki i pasy oraz pasy zielone:









Do tego przepyszne szare kropeczki, które tak do wszystkiego pasują, że nie da się opanować pokusy łączenia i pstrykania:








A na dokładkę przepiękny energetyczny amarant:





I do uzupełnienia elegancki marynarski granat:




Zachęcamy do wymyślania co by tu uszyć z naszych nowych tkanin bawełnianych :)

9 komentarzy:

  1. Piękne!!!
    A ja właśnie za zielonymi materiałami się oglądam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne!!!
    Ja pomysły mam, ale teraz realizuje kilka zamówień na coś innego do czego potrzebowałam gruszek tkaniny. Szukałam kilka dni temu zieleni ok 240g.
    Może niekoniecznie zielona, ale może coś grubszego z czasem się pojawi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z grubszych to mamy na razie tylko dwie kwiatowe, ale będziemy mieć oczy otwarte w takim razie :)

      Usuń
    2. Z grubszych to mamy na razie tylko dwie kwiatowe, ale będziemy mieć oczy otwarte w takim razie :)

      Usuń
    3. Świetnie :)
      Bardzo podobają mi się te wzory tutaj i ceny bardzo konkurencyjne. Jak dobrze pójdzie, to na te grubsze będę miała zapotrzebowanie :)
      Aaa i fajne rzeczy mozna zrobić też z materiałów w motywy safarii - zebra, lampart itp. Trudno też fajny materiał znaleźć - z takich grubszych znalazłam jeden - czekam aż dziś przyjedzie i zobaczymy... W Leroy widziałam niezły za 56 zł. Rozbój w biały dzień :)

      Usuń
  3. Śliczne,że aż trudno wybrać. Najchętniej chciałabym mieć je wszystkie. Cudne są!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne, mnie spodobały sie zielone i turkusowe paski szczegółnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuda wianki! ale kusisz :)

    OdpowiedzUsuń