czwartek, 15 sierpnia 2013

Letnie candy w House of Cotton

Lato jeszcze się nie skończyło, ale żeby osłodzić Wam nieuchronny koniec wakacji proponujemy udział w zabawie, w której można wygrać bon na zakupy w naszym sklepie o wartości 100 zł! Zapisy przez cały miesiąc, do 15 września.



Ale nic za darmo :) Ponieważ pragniemy stale poszerzać dla Was ofertę uzupełniającą, to prosimy o głosowanie, które z poniższych najbardziej Wam się przydadzą:
A. flizelina
B. flanela gładka i wzorzysta
C. nici
D. nożyczki i noże krążkowe
E. kolorowe rzepy
F. igły maszynowe
G. szersze lamówki ze skosu (30 mm)

Zasady:
1. Zostaw komentarz pod niniejszym postem z wybraną literką A-G. Inaczej nie będą one brane pod uwagę!!!
2. Następnie:
a. zamieść powyższy banerek linkujący do niego na swoim blogu i/lub
b. polub nasz profil na FB i udostępnij link na swojej ścianie ;)
3. Jeśli uczynisz kroki 2 a. i b., to masz dwie szanse na wygraną - wtedy napisz nam drugi komentarz - a jeśli nie masz bloga ani profilu to po prostu zostaw nam swojego maila i licz się z faktem że zostanie on dopisany do listy wysyłkowej naszego newslettera (nie martw się, wysyłamy newsletter tylko raz w miesiącu, nie zablokujemy Ci skrzynki mailowej :))
4. Trzymaj za siebie kciukasy!

294 komentarze:

  1. Pierwsza? Super, zapisuję się. Głosuję na D

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja będę następna ;)Głosuję na B.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również ustawiam się w kolejce :) głosuję na B bo tego brakuje w sklepach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mój głos powędruje do E!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym napisac wszystkie literki :) Ale wybieram B. flanela gładka i wzorzysta ponieważ mam co do flanelki plany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. B! poszukiwałam długo kiedyś i były z tym problemy.

    OdpowiedzUsuń
  7. o, ja też B, choć nie szyję za dużo, to wiem, że flanela w fajnych wzorkach byłaby porządaną.
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  8. Poproszę flanelkę gładką i wzorzystą B oraz szersze lamówki G w nowej ofercie...na fb juz udostępniłam..pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  9. Obstawiam B. :) I ustawiam sie w kolejce bo bon :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, i ja się ustawiam. Głosuję na G. Nigdzie nie mogę znaleźć szerszych lamówek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na fb też już was "lajknęłam" i wrzuciłam linka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyłączam się do dziewczyn i głosuję na B:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się oczywiście i głosuje na E :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chętnie się dopisuję i wybieram "B".

    OdpowiedzUsuń
  15. Na blogasku jest już link:] i polubione na facebooku, czekam na łud szczęści abo macie śliczne tkaninki:]

    OdpowiedzUsuń
  16. ustawiam się w ogonku i głosuję na B :) początkująca ma niedosyt materiałów i kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ustawiam się w kolejce, jestem zakochana w Waszych tkaninach są piękne i bardzo dobrej jakości. Wybieram A i D
    Na blogu informacja zamieszczona.

    OdpowiedzUsuń
  18. Druga część czyli Facebook też załatwiona, polubione (od dawna) i udostępnione.

    OdpowiedzUsuń
  19. Facebook - polubiony i udostępniony :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wybieram A.Strona już dawno lubiana :-) link udostępniony na FB :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wybieram odpowiedź D. Baner wstawiłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Wybieram B, stronka już dawno w ulubionych. Link na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Na FB polubione i udostępnione jako mój świat, moje szycie, moja pasja :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. E i G
    Na Fb udosteoniam, do bloga wstawie p powrocie z wakacji

    OdpowiedzUsuń
  25. Głosuję na B :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na fb już udostępnione!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również głosuję na B. Na fb udostępnione. Pozdrawiam,
    Renata:)

    OdpowiedzUsuń
  28. E brzmi najbardziej kusząco:)
    dołączyłam do witryny, a banerek już na blogu http://tosieskonczyszwami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdecydowanie E!
    Aga szyjąca bez bloga i bez FB
    mabi0@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się! :) Głosuję na B.

    karolka312@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja głosuję na literki B i G. Zarówno flanelka jak i szersze lamówki prawie nie do dostania, na pewno będzie popyt na jedno i drugie. Jeśli chodzi o flanelki to ja i moje znajome poszukujemy wzorów w kwiaty. Blog dopiero w realizacji, dlatego na razie tylko adres:
    malken30121965@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Głosuję na A :) Nie mam profilu na fb, więc zapisuję sie tylko tutaj. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. głosuję na B :) banerek będzie na moim blogu ;)
    http://koronkowyogrodek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. B
    baner: http://osobliwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. B
    fb: https://www.facebook.com/amelia.ja.393/posts/1385457195015199

    OdpowiedzUsuń
  36. B.
    bernadetaaa@interia.pl
    lubię profil na fb i udostępniłam link:https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1404791963075012

    OdpowiedzUsuń
  37. zdecydowanie B! Link udostępniam na head-overhills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. B
    sylviaaa100@interia.pl
    https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/152949938243683

    OdpowiedzUsuń
  40. Optuję za B :) Na FB udostępnione:
    https://www.facebook.com/daniel.mikosz.9/posts/290524661086392

    danmiko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. głosuję na A
    banerek udostępniony na: http://zuzapasjonatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. udostepnione na FB: https://www.facebook.com/kamila.jarecka.9

    OdpowiedzUsuń
  43. Głosuję na B.
    szymusiowa@gmail.com
    udostępnienie: https://www.facebook.com/aleksandra.greszczeszyn/posts/544235072297815

    OdpowiedzUsuń
  44. Ustawiam się w kolejce i głosuję na B. ;))
    Baner w zakładce ' konkursy' - > http://aleksandra-kropka.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Przydałaby się flanela , a więc głosuję na B

    OdpowiedzUsuń
  46. Na FB polubione i udostępnione , bloga niestety nie prowadzę.. :(

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam,
    tkanin nigdy dość, więc - B
    polubione i udostępnione na FB jako Katarzyna Sarno..

    Trzymam za siebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  48. A)
    2a
    http://bcmonikas.blogspot.ru/
    marina_niki@mail.ru

    OdpowiedzUsuń
  49. Odpowiedzi
    1. 2 a b Udostępniam na blogu i na FB - a tak sobie zaszaleję :).

      Usuń
  50. Zdecydowanie B. Bardzo brakuje ładnych flanelek :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. B
    odziemczyk@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. I ja się zapiszę :) A wybieram "B".

    OdpowiedzUsuń
  53. B :) Zapisuję się z wielką nadzieją na szczęście :D Na fb Agnieszka Kuz ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. witam, również b), na FB: Krystyna Sokołowska (kajso1@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  55. i drugi komentarz w ramach FB :)
    i dalej głosuję na "A"

    ps. baner na blogu: www.yupiorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja też głosuje na B. Zdjęcie zamieściłam na swoim blogu, bo nie mam Fb. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. B - link udostępniłam na FB https://www.facebook.com/maria.jaworska.18

    OdpowiedzUsuń
  58. glosuję na B i D
    banerek dodałam tu http://agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. i jeszcze tu https://www.facebook.com/pages/Agea-Happiness/165940443513741

    OdpowiedzUsuń
  60. WYbieram B
    Anna Smyda-Domańska

    OdpowiedzUsuń
  61. Zdecydowanie B! :)
    na FB polubiłam i udostępniłam a banerek u mnie na blogu: http://kroliczachata.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. W moim mieście nie można kupić ładnej bawełny... Cudnie byłoby poszaleć u Was :) Dopiero zaczynam przygodę z szyciem i brakuje mi nici - wybieram więc C :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Odpowiedzi
    1. A drugi komentarz za udostępnienie na FB :) (Agnieszka Gozdecka)

      Usuń
  64. wybieram D, na Dobry początek nowego hobby :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo miłe Candy :) Banerek na na moim blogu lawendowe-poddasze.blogspot.com zamieszczony. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Głosuję na B i C. Mam nadzieję, że można na dwa.. Cudne candy! Banerek na cypripedium-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Banerek zamieszczony na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja marzę o tym, żeby wszystko co niezbędne można było kupić w jednym, fajnym sklepie :) Póki co, głosuję na A :)
    http://ubabeczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratuluję, materiały macie naprawdę ładne, zatem głosuję, żeby było ich więcej na B. Zapisuję się ty samym na smakowite candy. Banerek pyszni się tu:http://gosiago-scrapki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. głosuję na B :) to byłaby fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  71. Planuje wielkie szycie dla malucha w brzuszku a wasze bawełny są przepiękne!!!
    Głosuję za B!

    Bannerek na moim blogu :http://takaya-scrapuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Polubione udostępnione na fb jako Barbara Kuchciak ( J. )

    OdpowiedzUsuń
  73. Głosuję na B :)
    Monika Waligóra

    OdpowiedzUsuń
  74. A, chociaż wahałam się między nożami krążkowymi... :) tutaj banner: http://pracowniamroza.blogspot.com/p/candy.html pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  75. Stanowczo na B! Ale nie marudziłabym jakby pojawiły się też C, D i F.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banerek już na blogu :)
      Pozdrawiam,

      http://made-in-joy.blogspot.com

      Usuń
  76. Odpowiedzi
    1. na FB również udostępniona informacja o zabawie, Pozdrawiam :)

      Usuń
  77. Nie wyłamuję się od reszty i zagłosuję na B:)
    Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  78. drugi krok FB poczyniony...:)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  79. Dziękuję za zaproszenie na candy.
    Wybieram literkę D

    pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  80. Krok drugi również spełniłam więc zapisuję się po raz drugi.
    Literka D

    OdpowiedzUsuń
  81. d, D i jeszcze raz D :) i podkłady krojnicze :D:D:D
    Ustawiam się w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  82. NA FB też polubiłam i udostępniam:) głosuje tez na B - flanelki w mojej branży są bardzo przydatne :D:D

    OdpowiedzUsuń
  83. B.
    Baner na http://ja-tu-tylko-szyje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. oraz https://www.facebook.com/silje.dollfiedresses

    OdpowiedzUsuń
  85. Wybieram G poniewaz nigdzie nie moge znalezc lamowek szerszych niz 18 mm :)

    princess.malpka@gmail.com , https://www.facebook.com/panzolwik.panimalpka

    :)

    OdpowiedzUsuń
  86. głosuję na B
    http://and-in-between.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Głosuje na F
    http://pasja-przeplatane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Na FB polubione dawno i udostępniona notka o candy :)

    OdpowiedzUsuń
  89. wybieram D
    sarahid@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. D i B
    sabela87@gmail.com
    na Fb jest:)

    OdpowiedzUsuń
  91. Głosuję na E.

    Polubione i udostępnione na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  92. ustawiam i się i decyduję na B:)

    OdpowiedzUsuń
  93. a zaraz lecę na fb więc zostawiam komentarz raz jeszcze dalej decydując się na b:)

    OdpowiedzUsuń
  94. Jak dla mnie to D byłoby w sam raz;)))

    OdpowiedzUsuń
  95. Oczywiście zapisuję się - B i E
    banerek na blogu http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Udostępniłam na fb - Barbara Piasecka

    OdpowiedzUsuń
  97. Też grzecznie ustawiam się do kolejki i głosuję na B :).

    OdpowiedzUsuń
  98. Głosuję na A i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Zdecydowanie B, na fb udostępnione Renata Głos :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Ja na G :) Banerek na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Na fb udostępniam jako MONAfaktura :)

    OdpowiedzUsuń
  102. 1. B
    2. Następnie:
    a. napisałam notkę na http://koniczynka20.blogspot.com/
    b. polubione, udostępnione jako Patrycja Czachorowska

    OdpowiedzUsuń
  103. Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia i głosuje na D

    OdpowiedzUsuń
  104. to ja B
    pozdrawiam baner zawieszony :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Głosuję na B
    Banerek dodany.

    OdpowiedzUsuń
  106. wiele z tych rzeczy jest godnych uwagi np a, e, f g...
    no ale jak już trzeba wybrać jedno, hmmm, to chyba najbardziej najbardziej do stawiam na g.
    dzięki za informację o candy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  107. Głosuję za B. :) Mój mail: kotpaskowy13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  109. Opublikowałam na fb. (komentarz wyżej nieważny, usunęłam :o)

    OdpowiedzUsuń
  110. Głosuję na G. Idealne do prac papierowych :-)

    OdpowiedzUsuń
  111. Głosuję na B. Banerek dodany.

    OdpowiedzUsuń
  112. na FB polubione i udostępnione przez Kamelperd ;)

    OdpowiedzUsuń
  113. Mój głos na D. Baner już na blogu :)...

    OdpowiedzUsuń
  114. To i ja zagłosuję na B i udostępniłam na FB

    OdpowiedzUsuń
  115. I drugi komentarz za fejsbuka, też na G głosuję:)

    OdpowiedzUsuń
  116. Ja także głosuję na B - baner linkujący na moim nowym blogu (ile ja się nakombinowałam, żeby to cudo chciało działać, ale udało się). Zapraszam do mnie haftszyciedrutyszydelko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  117. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  118. Glosuje na B i na G :)
    magdusiaa1980@gmail.com
    magdusiaa.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  119. Glosuje na G :) Baner juz na moim blogu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  120. zapisuję się i głosuję na D:-)

    OdpowiedzUsuń
  121. zapisuję się i głosuję na D:-)

    OdpowiedzUsuń
  122. Nie mam bloga ani FB, ale mam moje małe hobby.
    Głosuję na B i D
    ika.13@poczta.gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  123. Zapisuję się i ja a głosować będę za marynarską flanelą.
    Fb nie mam, ale na blogu reklamuję :).
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. Ja głosuję na B. Banerek na blogu mam :)

    OdpowiedzUsuń
  125. Na FB polubiłam i też podlinkowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  126. Wybieram B, zdecydowanie B.
    Konto na FB polubiłam i podlinkowałam, a teraz oczekiwanie.
    Wioleta Matyjakowska

    OdpowiedzUsuń
  127. Wybieram B
    fabiana82@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  128. Cóż.... jestem niefejsbukowa, ale bloga mam i nawet od dawna mam u siebie link do Waszego sklepiku, bo jest świetny !
    Ja głosuję za... A :)
    Pozostałe wymogi spełniłam a teraz trzymam kciukasy - tym bardziej, że ja wrześniowa jestem i miałabym piękny prezent urodzinowy :)

    Pozdrawiam
    Magda z Krainy Szczęśliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  129. Wybieram C
    (Dorota Jakubowska)

    OdpowiedzUsuń
  130. Polubiłam na facebook'u :)
    (Dorota Jakubowska)

    OdpowiedzUsuń
  131. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    Stawiam na literkę B.

    OdpowiedzUsuń
  132. Przyłączam się do zabawy! Głosuję na literkę G. Link już u mnie na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  133. Na FB także opublikowane! :)

    OdpowiedzUsuń
  134. Ja jestem za "B". Link już na moim blogu, a jutro na FB. Trzymam kciuki za siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  135. Ależ kolejka długa i nie zapytam za czym kolejka ta stoi ... bo odpowiedź jest jedna :-) Cudne tkaniny.
    Co bym chciała by było dostępne w sklepie to flanela i szersza lamówka. Banerek już zamieszczony na blogu, teraz spróbuje rozgryźć FB ;-)
    Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  136. Raz, dwa i już na FB jest. https://www.facebook.com/pages/Twoje-DIY/455446147831070

    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  137. I jak tu przejść obok takiej oferty...
    Cudowności oferujecie, uwielbiam takie pastelowe tkaninki świetnie się prezentują na moich Lalach.
    Co bym chciała aby było dostępne w sklepie, to na pewno więcej kolorowych tasiemek ale tych matowych, ciężko je zdobyć. Flanelka kolorowa również jest mile widziana a jeżeli mogłabym jeszcze coś podpowiedzieć to fajnie by było mieć jeszcze dostępną czesankę filcową. Jak szaleć w jednym sklepie to szaleć. Oj rozpisałam się troszkę a miałam tylko zagłosować.
    Ok, głosuję na B.
    Banerek na blogu umieszczony.

    OdpowiedzUsuń
  138. Wybieram A i G. I banerek wrzucam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  139. Witam. Ja głosuję na D. marip@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  140. Witam. Ja głosuję na D. marip@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  141. Witam, głosuje na B i będę obserwować Was na swoim blogu, pozdrawiam Beata:))

    OdpowiedzUsuń
  142. Dzień dobry:) To ja zagłosuję na E:) i zaraz udostępniam na swojej ścianie:)

    OdpowiedzUsuń
  143. głosuję na E - rzepy
    banerek umieszczam na blogu

    OdpowiedzUsuń
  144. na Facebooku tez polubione :) więc zostawiam drugi komentarz

    OdpowiedzUsuń
  145. Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy:) Głosuję na B!

    OdpowiedzUsuń