niedziela, 15 września 2013

Nasze jasie na Uszyj Jasia

Długo się zbierałam, długo szyłam, długo fotografowałam, a potem długo czekałam aż akurat na ten wymiar będzie zapotrzebowanie - ale już się udało posłać moich 11 jaśków do jednego z domów dziecka, z czego bardzo się cieszę :)

Starałam się, żeby były kolorowe, ale nie nazbyt "naaplikowane" żeby było wygodnie na nich spać i żeby były (poza różowym w laleczkę ;)) w miarę unisexowe - bo niestety poszewkę dla dziewczynki jest dużo łatwiej (przynajmniej mnie) zaprojektować... Oczywiście wszystkie zostały uszyte z tkanin dostępnych w naszym sklepie (a w każdym razie dostępnych w czasie, kiedy je szyłam...)

A oto i one:














12 komentarzy:

  1. Są przepiękne!!! Kolorowe sny gwarantowane!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne. Dzieciaczki będą miały choć troszkę bardziej kolorowe dzieciństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne!!! Wspaniale wyglądają, 3 najchętniej przygarnęłabym sama :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne jaśki, na pewno ucieszą nowych właścicieli.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaski sa przepiękne!!! tyle pracy i serca z nich bije- idealne dla nowych właścicieli♥

    OdpowiedzUsuń
  6. No piękne !!!!
    Ja tez biorę udział w tej akcji z czego jestem bardzo dumna i się ciesze, ale nie wiem czy uda mi się stworzyć takie arcydzieła ;)
    Pozdrawiam i zachęcam wszystkich do szycia jaśków !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne jasieczki i wspaniałą akcja:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie pokolorowałaś dziecięcy świat :)

    OdpowiedzUsuń