niedziela, 20 października 2013

Sprzętowe candy w House of Cotton

Zgodnie z zapowiedzią w naszym newsletterze, pora na nasze kolejne candy - tym razem nietypowe, ponieważ nagrodą jest:

Overlock marki SilverCrest 4-nitkowy do tkanin i dzianin!

Jest on przeze mnie używany wprawdzie, ale niewiele, w komplecie z instrukcją i wszelkimi akcesoriami poza oryginalnymi nićmi, ponieważ te już były się zużyły :) Ale mam nawet oryginalne szpule, więc również będą dołączone.

A oto i on:







Zasady te co zwykle, czyli:

1. Zostaw komentarz i podlinkuj poniższy banerek u siebie na blogu lub udostępnij ten post na swoim wallu na FB;
2. Jeśli zrobisz obie te rzeczy, to napisz drugi komentarz - będzie druga szansa na wygraną;
3. Polub na FB i/lub dodaj nasz blog do obserwowanych;
4. Jeśli nie prowadzisz bloga ani nie masz konta na FB, zostaw nam swojego maila, który zostanie dopisany do listy wysyłkowej naszego comiesięcznego newslettera.

I dodatkowy punkt obowiązkowy:

5. Napiszcie co szyjecie z naszych materiałów, lub co byście z nich szyli, jeśli jeszcze (jakimś cudem) tego nie robiliście oraz co chcielibyście uszyć, czego nie umiecie/nie macie ku temu sposobności/czasu/materiałów.




Termin zapisów jak zwykle miesięczny, czyli zabawa trwa do 20 listopada - powodzenia! :)

308 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza, o kurka!! :) Banerek na FB :) A co ja szyję z Waszych materiałów? Cuda, cuda!! Anioły, maskotki, serducha, a teraz renifery gwiazdki i piernikowe ludki :) Świetne candy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, ale candy !!
    Grzechem nie stanąć w kolejce.
    W ubiegłym roku szyłam serducha na choinkę, teraz szyję , dosłownie w tej chwili poszewki na poduchy i wałki do pokoju córeczki., pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja druga :) Co uszyłam? Poszewki, zasłonki, serduszka i robię z nich serwetki. Środek z materiału do tego szydełkowa borta i gotowe :) Mam zamiar obszyć z Waszych tkanin: łazienkę - zasłonki,poduszka, girlandy i in. ozdoby. Druga w kolejności jest sypialnia: zasłony i pościel oraz obicie fotela. Dlaczego jeszcze tego nie zrobiłam? Zbieram środki ogólnie zwane płatniczymi ale jak już naściubię to nic mnie nie powstrzyma od wyczyszczenia Waszych magazynów :) Baner na blogu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na razie jeszcze nic nie uszyłam z waszych materiałów, ale co róż zaglądam do waszego sklepu i podziwiam wariacje kolorystyczne, uwielbiam wasze materiały. Niedawno zaczęłam szyć, ale bym chciała umieć tworzyć rzeczy dla moich dzieci, zabawki, itp. Dlatego bym nie pogardziła overlockem ;)
    Super nagroda! Staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście polubiłam na FB jako Magdalena Sender

    OdpowiedzUsuń
  6. oj to i ja się ustawiam!! uszyłabym najchętniej bawełniane piżamki dla moich małych siostrzeńców, ale jeszcze czekam na jakieś wyjątkowo inspirujące tkaniny, które pasowałyby do ich psotnych osobowości:))

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! ale nagroda! super brać udział w takim candy:) niestety aktualnie nie stać mnie na kupno maszyny wiec nie mam za wielu osiągnięć:( Ale za to wyobraźnia mam ogromną, a inspiracją Wasze materiały! Myślę, że jak byłabym właścicielką takiej maszyny to ponieważ jestem samoukiem zaczęłabym od prostych form poduszek. Z czasem odważyłabym się uszyć mojej córce misia może jakąś lalę. A potem więcej i więcej i co raz trudniej:)
    "Og­ra­nicza nas tyl­ko nasza wyob­raźnia"

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chciałabym się nauczyć szyć. Mam wielką ochotę stworzyć kilka ozdób na święta z Waszych materiałów w złote gwiazdeczki! Taka maszyna byłaby bardzo pomocna w nauce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj i ja staje w kolejce :-) Coraz więcej ubrań szyje więc bym oszalała z raości z takim sprzetem!! a co szyje???? Maskotki, torby, ubrania lalkom, nerki...A teraz będą świąteczne cuda :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja się zapisuję :) Banerek jest na moim blogu i na FB. Uwielbiam Wasze tkaniny. Szyję z nich dekoracje do domu, kuchenne przydasie, zabawki, tildy itp. Wczoraj zamówiłam świąteczne materiały - już nie mogę się na nie doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam :) Zapisuję się do zabawy, z Waszych materiałów, szyję wiele rzeczy; przede wszystkim zawieszki, woreczki, ubranka :) A szyłabym więcej i więcej i wiele innych ale moja maszyna odmawia mi posłuszeństwa, nie daje rady szyć grubszych rzeczy (typu podwójna tkanina z watoliną), muszę doszywać ręcznie, a nie jest tak idealnie jakbym sobie życzyła, a druga sprawa to tkaniny... co kupię nowe, to od razu zaglądam po kolejne, ciągle mi czegoś brakuje, ale tak zapewne będzie zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na Fb, baner z linkiem również udostępniony,a obserwuję od dawna, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To i ja oczywiście :)
    Szyję od niedawna.. i grzechem by było marnować wasze materiały, dlatego uczę się na materiach z sh :))) Ale jak już będę pewniejsza siebie i stwierdzę, że czas najwyższy wejść na wyższy poziom.. to z waszych materiałów uszyłabym na samym początku pościel dla synka.. potem kilka przytulnych maskotek.. i jedna rzecz, którą na pewno uszyję.. i to na 100 % to rożek.. we wcześniejszych postach jest diy więc skorzystam.. ale to w dalszej przyszłości.. dla drugiego dziecka. :))

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też :-))) na FB mnie nie ma, tylko w blogowym światku:-))
    overlocka nie posiadam, marzę o nim odkąd zaczęłam przygodę z szyciem, ale ponieważ moja stara maszyna mi szwankuje, więc na nową muszę ciułać. Brak overlocka odczuwam na każdym kroku, szew zygzakowy nie zawsze się sprawdza:-))) A z materiałów poszyłabym sukienusie dla moich lal Tildowych, ubranka dla królików, spodenki dla słoni, woreczki na groch dla maluchów, strony do książeczek i generalnie są one tak piękne, że mogłabym z nich uszyć wszystko co dusza zapragnie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety jeszcze nic nie uszyłam z Waszych cudownych materiałów ale mam milion zamówień na moje "miniłapki" a Wasze materiały byłyby idealne, za to całe życie marzyłam o overlock-u wygrać go to byłoby cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Po raz pierwszy z Waszymi cudnymi materiałami na żwyo spotkałam się na Craftshow w Krakowie, kupiłam tam czerwony materiał w białe groszki i jest idealny na świąteczne gwiazdki :-) już planuję kolejne zakupy :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim obiektem marzeń jest uszycie dziecięcych ubranek, takich prawdziwych i kropeczkowych więc taki overlock byłby wspaniałą wygraną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na FB też polubione i zawieszone na ścianie jak na blogu, pozdrawiam serdecznie ulubione kropeczki i krateczki

      Usuń
  19. Oj jakie cudne Candy, na blogu już wrzuciłam :) Taka wygrana to marzenie, a z Waszych materiałów jeszcze nie szyłam, (finanse), ale oczami wyobraźni widzę poduchy i przydasie do kompletu :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Udostępniłam. Co szyje wszystko dla dzieci, pościele, maty, ochraniacze, firanki. Aplikacje na ubrania. Poduszki i itp A overlok byłby tym czego mi brakuje :( chciałabym szyć ubranka dla dzieci z dzianin i wyszywać aplikacje z bawełny :) Pozdrawiam SPIOCH. Uwielbiam wasze tkaniny

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja planuję uszyć ozdoby na choinkę (może trochę wcześnie, ale uwielbiam zajmować się dekoracjami świątecznymi :D, a świąteczne materiały się pojawiły już w sklepie i kuszą...), i poszewki na poduszki (te już niekoniecznie świąteczne). Jestem początkująca, ale wierzę, że nauczę się wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale super wygrana! A więc walczę! Z Waszych materiałów szyje już dawno - lalki, króliki, anioły, przytulaki, słonie, żyrafki i inne. Do obejrzenia w moim skle[pie www.lalidom pl lub na FB https://www.facebook.com/pages/Lalidom/191732627674889
    Realizacja wymogów candy:
    1.Zostawiłąmy 3 komentarze i podlinkowałam 3 razy na soim profilu na FB Joanna Wesołowska, na profilu mojego sklepu Lalidom, w grupie Rękodzieło
    2. Polubiłam Was juz dawno na FB jako Joanna Wesołowska, dzisiaj jako Lalidom.
    3. Na comiesięczny newslettera jestem zapisana już dawno.
    Mogę jeszcze Was na stałe umieścić na stronie mojego sklepu jako POLECANE, ale tu z wzajemnością :-). W ogóle to macie super stronę sklepu zrobioną. Baardzo by mi się przydała taka maszyna.
    Pozdrawiam serdecznie
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  23. ja uwielbiam szyć podusie i paczworkowe narzutki ,podkładki pod kubki ,serduszka ,a nawet uszyłam sobie siateczke na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba spełniłam wszystkie punkty od 1 do 4. Pozostał ostatni :)

    Nie jestem jeszcze Waszą klientką, choć z chęcią pobuszowałabym w waszych tkaninach i pasmanterii :) Co bym uszyła? Dekoracje do domu, patchworkowe poszewki, narzuty i zabawki. A może jeszcze torby, torebki i kosmetyczki? Albo kieszonki i koszyczki? Ech .... marzenia :) ....

    Pozdrawiam
    Miłka
    http://pasja-i-rekodzielo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. biorę udział
    udostępniłam na fb https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1426350074252534
    obserwuję jako bernadeta bomba

    Do szycia mam dwie lewe ręce, ale maszynę sprezentowałabym mojej mamie, bo ona potrafiłaby zrobić z niej najlepszy użytek. Z materiałów uszyłabym wspaniałą pościel, poszewki, woreczki na bieliznę

    OdpowiedzUsuń
  26. zapmniała napisać oserwuję jako anolili polubiłam i udostępniłam na fb jako ilona Grochot Ja uwielbiam szyć podusie i paczworkowe narzutki ,podkładki pod kubki ,serduszka ,a nawet uszyłam sobie siateczke na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  27. CODOWNY!!! Zatem staję w kolejce z nadzieją przeogromniastą na wygraną. To byłby cudny prezent świąteczny dla mnie. Zaraz wklejam i podlinkowuję u siebie na blogu ;) A co bym uszyła? Oj szyłabym najpiekniejsze fartuszki kuchenne jakie widział świat. W jednym z moich fartuszków dzisiaj w programie "Pytanie na śniadanie" wystąpiła pani Aneta Kuroń, a planów fartuszkowych jest duuuużo więcej ;) Pozdrawiam i zapraszam na candy do siebie ;) (również z fartuszkiem w zestawie :) COTTONI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udostępnione również na stronie FB
      https://www.facebook.com/photo.php?fbid=620717781299885&set=pb.438413822863616.-2207520000.1382347996.&type=3&theater

      Usuń
  28. nagroda jest tak fantastyczna że będe chyba o nim śnić do 20 listopada anolili

    OdpowiedzUsuń
  29. Polubione na FB już jakiś czas temu :D link tez jest ;)
    Po około 15 latach przerwy w szyciu w końcu, oczekując na naszą Małą Niunię :), mam troszkę czasu na powrót do hobby
    I to właśnie dla Niej chciałabym poszyć kilka fajnych rzeczy ale jak na razie zbieram się na odwagę w użyciu takich pięknych materiałów przypominając tą jazdę na rowerze ;) na tych troszkę gorszych ;)
    A marzy mi się ochraniacz na łóżeczko i kocyki z Waszych tkanin :D
    Pozdrawiam, Agnieszka Zawada

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję od dawna.. :) I z wielką nadzieją i podekscytowaniem się zapisuję.. Jejku wygrać taką maszynę to by dopiero było.. mm.. ile bym mogła rzeczy nowych stworzyć... a co takiego? maskotki.. marzą mi się takie stworki śmieszne i urocze zarazem..

    Może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Polubione i na FB jako DecuStyle i nawet udostępnione na tablicy :)
    mmm.. może się uda.. :D

    OdpowiedzUsuń
  32. o retyyyyyyyyyyy ale nagroda :) ja stawiam pierwsze kroczki w szyciu i nie naraziłabym tak wspaniałych tkanin na moje próby, więc póki co pod igłe ida materiały z sh :p
    Co bym szyła z waszych materiałów???? przede wszystkim poduchy, które kocham, tildę bym jakąś próbowała uszyć, pościel dla moich synków :)

    informacja o zabawie już na moim fb :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Polubiłam jako Gosia Filipowicz-Ziębińska i udostępniłam jako Gosia Samosia:) A co szyję? Póki co nic, bo zbieram pieniądze do skarpety na maszynę:) Tak, tak jeszcze nie mam tego niezbędnego urządzenia... A pomysłów do zrealizowania z Waszych tkanin mam tysiące:) Obdarowałabym chyba wszystkie dzieciaczki znajomych maskotkami własnej roboty, uszyłabym dla siebie poduchy, obszyłabym swój koszyk rowerowy i ... tak bym mogła bez końca podawać kolejne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dopiero niedawno nauczyłam się obsługiwać maszynę do szycia tak żeby ścieg był prosty :) Gdybym miała swoją maszynę to uszyłabym po pierwsze cały zestaw dekoracji na choinkę, po drugie patchworkową poduchę dla mojej kocicy, po trzecie dawno wymyślone a niezrealizowane przytulanki dla dwóch (a niedługo trzech) zaprzyjaźnionych małych urwisek, po czwarte z bawełny w arabski patchwork uszyłabym komplet serwet do perskiego obrusika.
    Polubiłam na FB jako Ewa Walkowiak-Dziubich

    OdpowiedzUsuń
  35. I ja też się zapisuję :-) udostępniłam post na FB a lubię i obserwuję Was już od jakiegoś czasu i przymierzam się do zakupów, bo chcę uszyć serduszka na choinkę w czerwoną krateczkę i poszewki na kołderkę i poduszkę dla mojego synka :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. O :) To mi się podoba :) Co szyję ? Wszystko co się da :) Misie, lalki, ubranka dla nich, poduszki, akcesoria dla niemowląt ech... dużo tego. marzy mi się szycie ciuszków dla moich urwisów i nie ukrywam, że overlock spełniłby moje marzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja zaczynam dopiero naukę szycia. Nawet nie mam maszyny (pożyczam od mamy lub jednej krawcowej). Ale pierwszą rzeczą jaką uszyłam był komplet pościeli (z Waszych materiałów) dla mojego dziecka :)
    Potem były spodenki (musowo z Waszego materiału ;) ) do spania. Na FB zresztą się pytałam czy ten pachworkowy materiał będzie dobry.

    A w planach mam szycie ubranek i właśnie pościeli dla moich dzieci. Mam parkę, więc mam spore pole do popisu.

    Pozdrawiam, Aneta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, dawno już udostępniłam na FB.

      Aneta Mielczarek

      Usuń
  38. House of cotton juz dawno lubię na FB, info o candy juz udostępnione na blogu. Waszych tkanin używam do przeróżnych projektów, banerów, ubranek dla Tild, ozdobnych majteczek dla dzieci, tworzenia kwiatuszków do opasek, krawacików i miliona innych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Właśnie wczoraj pierwszy raz zrobiłam zamówienie z Waszego sklepu. Szyję wszystko to co wcześniej narysowane da się przenieść na tkaninę, a w efekcie uszyć. Ustawiam się zatem cierpliwie w kolejce spełniając oczywiście wszystkie wymogi zabawy:). Pozdrawiam Jola !

    OdpowiedzUsuń
  40. Na wallu udostępnione :) Agnieszka Kuz :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Podobnie jak już ktoś wyżej stwierdził - byłby to piękny prezent na święta więc się pędem zapisuję - a nóż widelec szczęście się do mnie uśmiechnie :-) Banerek dodany na blogu.

    Z cudnych bawełenek szyję patchworki i prezenty dla znajomych - co ostatnio w sumie na jedno wychodzi, bo wszystko co uszyję, nawet ze skrawków, praktycznie rozdaję. Przytulanki dla maluchów, pościel, dodatki dla domu - cieszy mnie ogromnie że te małe "cosie" są chciane. Bardzo mi się podobają flanele które macie w sklepie i pewnie w końcu uzbieram budżet i coś zamówię - póki co napawam się samym widokiem. Z flanelek uszyłabym ubranka dla maluchów znajomych - tego jeszcze nie robiłam ale gdybym miała materiały i sposobność na pewno bym spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  42. Banerek na blogu umieszczony a blog dodany do ulubionych. Ja dopiero zaczynam przygodę z szyciem i grzecznie się przyglądam doświadczonym koleżankom na blogach i taki overlock do nauki bardzo by się przydał. Więc ustawiam się w kolejeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam ,też stanę w kolejkę do wygranej :-) banerek na blogu już zamieściłam.
    Prawdę powiedziawszy ,nie znam jeszcze Waszych tkanin, a z tego co widzę ,to super bawełny ,akurat na moje serwety patchworkowe. Szyję dużo, od przeróbek poprzez szycie na miarę ,aż do moich pasji ,czyli patchwork. Zaraz będę szukać Was na FB i dodam do ulubionych.Pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
  44. Podlinkowane na magestudioeu.blogspot.com

    a szyję.. na razie torbę na zakupy, pościele dla dzieci, w planach średniowieczne lniane stroje
    blog obserwowany, fanpage polubione [już daawno temu]

    OdpowiedzUsuń
  45. Je również się dołączam do tych, którzy czekają z nadzieją na to cudo :) Ja dopiero raczkuję i poznaję świat rękodzieła, rzeczy zrobionych z sercem i z pasją. Cieszę się, że trafiłam na tę stronę...przepiękne tkaniny. Mogłabym z nich uszyć podusie, torebki, pościele, nakrycie i wiele wiele innych cudownych rzeczy. Taka maszyna to świetny prezent na dobry początek Kuferka :)

    OdpowiedzUsuń
  46. oh... własnie składam zamówienie i będę szyć rożek dla mojego malucha, z waszych materiałów i wg waszego kursu :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Co bym uszyła? Oczywiście obszyłabym cały swój wiejski dom :) brakuje w nim pościeli, narzut, zasłon, pokrowców i dodatków typu podkładki pod talerze... tyle tego... :)

    OdpowiedzUsuń
  48. i drugi komentarz: I jeszcze ciuszki dla moich Królasków-Golasków :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Do mnie dopiero idzie zamówienie z materiałem w sówki i batystem. Z batystu będzie poszetka do garnituru dla męża, a z sówek śpioszki dla maluszka. Zaraz udostępniam link na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  50. I ja staję w kolejce :) Bardzo by mi się przydał taki owerlock, bo w najbliższym czasie chciałabym uszyć piękne ozdoby ślubne, bransoletki i piekne etui na te ozdoby. Wszystkie materiały są niezwykle delikatne i overlock jest niezastąpionym narzędziem :) Nigdy nic nie wygrałam, mam nadzieję, że się uda :)
    Banerek udostępniłąm na faceookowym profilu.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  51. Udostępnione i polubione :) Chciałabym bardzo uszyć poduchy i kolorowe torby na zakupy, które mogłabym sprzedać na szkolnym kiermaszu na rzecz Szlachetnej Paczki. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  52. Polubione i udostępnione na FB oraz podlinkowane na blogu. Cudony overlock, bardzo by się przydał. Z materiałów szyłabym to co szyję i teraz - anioły, maskotki, serducha i wszelkie ozdoby. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję Was:) Banerek podlinkowany:) No więc zgłaszam się oczywiście:) Overlock ekstra! Jeszcze nie miałam przyjemności szyć z Waszych tkanin, gdyż w sumie niedawno rozpoczęłam swoją przygodę z szyciem. Marzy mi się najbardziej szycie sukienek, ale na razie jestem na etapie poszewek na poduszki :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Warto spróbować, więc i ja próbuję :)
    Z tej pięknej bawełny będę szyć ozdoby choinkowe przede wszystkim, ale szyłam już kocyki :) Co prawda nie od Państwa ze sklepu, ale widzę, że te materiały mogę również tu znaleźć. A kolejne zamówienie będzie na pewno u Państwa :)

    Pozdrawiam. Spełniłam chyba wszystkie możliwe warunki :)

    OdpowiedzUsuń
  55. i udało się opublikować na fb :D

    OdpowiedzUsuń
  56. marzenie....
    opublikowane info na fb
    z bawełny uszyłabym praktycznie wszystko co można, chustki, kominy, ciuszki dla dzieci, opaski i wszelkie dodatki <3

    OdpowiedzUsuń
  57. opublikowałam również na swojej stronie na fb https://www.facebook.com/LukrowaneMigdaly
    wchodząc na nią mozna się domyslić co bym uszyła z waszych tkanin -WSZYSTKO co potrafię ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. wow rewelacyjne candy :) warunki spełnione...podlinkowane na blogu http://robalowa-kraina.blogspot.com/ a co szyje?Dosłownie wszystko co tylko przyjdzie do głowy...chustki, czapy,kominki,woreczki na kapcie, zabawki dla dzieci a nawet ubranka.

    OdpowiedzUsuń
  59. ale fantastyczna nagroda :D przydałby mi się taki overlock :)
    a co bym szyła z Waszych tkanin? no oczywiście, że moje kolorowe podusie :)
    banerek na moim blogu:
    http://koronkowyogrodek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i oczywiście udostępniłam ten post na FB (Joanna Baran) ;)

      Usuń
  60. A żeby szanse podwoić to i tu podlinkowane :) https://www.facebook.com/RobalowaKrainablogspotcom/posts/722332187794807?ref=notif&notif_t=like

    nasze uszytki oprócz tych wymienionych to również ochraniacze do łóżeczka, pościele a i ostatnio szyje nosidełko mei - tai bo zakochana w nim jestem :) cudo po prostu. A blog do ulubionych i obserwowanych już dawno dodany :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja bym na pewno nauczyła się w końcu szyć i zakupiła jakieś fajne materiały u Was :) udostępnione na fb i na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Opublikowałam na FB jako Katarzyna Napiórkowska :) i na blogi pingus1.blox.pl jeszcze nie korzystałam z Waszych materiało gdyż dopiero uczę się szyć i ostatnio miałam dość długą przerwę w moich próbach :) Dzieci zajmują cały mój wolny czas.Chciał marzę o tym ale wciaż się obawiam, że sobie nie poradże piękny patchwork :) To jest moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ale fantastyczna nagroda :D przydałby mi się taki overlock :) tym bardziej,że maszyna się zepsuła całkowicie. A co bym szyła z Waszych tkanin? no oczywiście, że poduszeczki, spódniczki i wszystko to co sobie moje księżniczki życzą:))
    banerek na moim blogu:http://mojeskarby-mamaka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście udostępniłam ten post jako Katarzyna Pietrzykowska na FB

      Usuń
  64. Opublikowalam na blogu http://softtoyformylittleboy.blogspot.ie/
    konta na FB nie posiadam. Od roku szyje rzeczy dla mojego synka . Ostatnio powstal Spiworek z potworkiem. W planach mam urzadzanie chlopiecego pokoiku, wiec na pewno bede potrzebowala bawelnianych tkanin z Waszego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  65. obserwuję jako siwucha007 oraz Testuj z CreativeMagazine
    podlinkowałam na blogu: http://testujzcreativemagazine.blogspot.com/ (prawy bok)

    Kocham dziecięcą modę, uwielbiam nieszablonowe ubrania, które jednak trochę kosztują.. a przy dwójce maluchów (2,5 latek córka i pół roczku syn) wydatków jest wiele! Z tą maszyną mogłabym kupować Wasze wspaniałe materiały i szyć dla moich małych cudaków boskie ubranka, ale nie tylko.. spróbowałabym pobawić się w robienie maskotek i poduszek, żeby stworzyć im kolorowy pokój marzeń! Jestem matką polką pełnoetatową więc przede wszystkim myślę o nich, ale dla siebie też bym coś zrobiła magicznego;) A mąż mi tu przez ramię krzyczy, że może skończyłby się problem z kupnem spodni dla niego (ma 2 metry wysokości, większość ubrań jest za krótkich) Chciałabym też rozwinąć swoje umiejętności w nowej dziedzinie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. obserwuję jako siwucha007 oraz Testuj z CreativeMagazine
    udostępniłam również na Facebooku: https://www.facebook.com/siwuchaaa/posts/745845888764956

    Napisałam już wprawdzie co bym z tą maszyną i Waszymi materiałami zrobiła ale dodam, że marzy mi się taki namiot Tipi dla dzieci, wiem, że to skok na głęboką wodę dla takiego laika ale co tam, spróbowałabym! Do odważnych świat należy :P

    OdpowiedzUsuń
  67. A mnie marzą się pościele w grochy i sukieneczki dla moich szkrabów. Mam zamiar niedługo zresztą zrealizować ten pomysł. A może i jakiś anioł by powstał??
    Udostępnione na FB .
    Pozdrawiam Magdalena Dziubek

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo chętnie stanę po maszynę. Z materiałami na razie oswajam się, są cudne, do końca roku zamierzam któreś kupić, tu właśnie tkwi problem, nie potrafię się zdecydować, na pewno będą z nich ubranka dla moich ukochanych lalek.

    OdpowiedzUsuń
  69. z najwieksza chcecia biore udzial :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Bawię się.
    PrzydasiowyNOSPAM@gmail.com
    Uszyję torby. Mnóstwo toreb, na pomidory, jabłka... Torby śliczne i urocze.

    OdpowiedzUsuń
  71. obserwuję ;)
    szyję wszystko co mi się podoba i na ile starcza możliwości, ostatnio męcze poduchy :) i piórniki dla dzieci!
    chciałabym uszyć...wszystko, wciaż brak czasu hihi

    OdpowiedzUsuń
  72. Polubione i udostępnione na FB

    Co bym uszyla, gdybym miala nową maszynę i wasze piękne materiał? Marzą mi się kolorowe kapy na łózka dla moich piecioletnich bliźniąt. Amela uwielbia fiolety, Tobi czerwień. Mają piekny nowy pokoik i pietrowe łóżko. Chciałabym, żeby każde z nich mialo na swoim pięterku kawałek swojego świata. Kapy patchworkowe w ich ulubionych kolorach byłby wypelnieniem tego swiata:-)

    OdpowiedzUsuń
  73. obserwuje jako anioleq-ss
    udostępniłam :https://www.facebook.com/emilia.wozniewska.12
    Jak na razie to szyję ręcznie misie jakieś , a chciałabym uszyć pościel dziecięcą , móc z starych ubranek , które maja ponad 20 lat przerobic w jakiej cuda dla mojej modnisi :) I chciałabym uszyć sobie sukienkę na moje nowe wymiary ciała , na kóre nie mogę znaleść sukieneczki na roczek córki

    OdpowiedzUsuń
  74. Zapisuję się oczywiście, bo overlock to moje marzenie...
    Z waszych tkanin szyłam już ubranka dla moich szytych zabawek. I ciałka aniołków szyłam i koszyczki szyte i poduszki i tulipany i nie wiem co jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  75. marzy mi się maszyna do szycia bym szyła sliczne poduszki z waszych materiałów które otulały by dzieciątka już od narodzin, kolorowe, przytulne materiały wykorzystam do poduch pod kazdą postacią kwiatki, serducha i na nich imiona dzieci by mialy pamiątke na całe lata :)
    obserwuje jako Justyna Ostapiuk
    udostepnione https://www.facebook.com/justynaost

    OdpowiedzUsuń
  76. no i zrobione teraz tylko czekac :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Ok zrobione :)

    Ja zamierzam szyc ozdoby Swiateczne oraz prezenty Gwiazdkowe dlatego Wasze tkaniny poprostu stworzone sa do szycia wlasnie dla tych ktorych kochamy oraz z ktorymi dzielimy sie naszym szczesciem jak i sympatia :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Oh, do overlocka ślinię się od dłuższego czasu, więc z przyjemnością pododawałam i poudostępniałam :) Z materiałów szyję ... wszystko, co przyjdzie mi do głowy. Na razie wyposażenie domu (poduchy na ławę w kuchni i krzesła, obrusy, poduchy, itd), zabawki dla moich dzieci, kocyki dla dzieci, fartuszki kuchenne, i wszystko inne, co akurat jest potrzebne :) A niedawno masowo produkuję prezenty świąteczne różnej maści ;)

    Udostępniłam banerek u siebie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  79. No i na facebooku też, a jak! https://www.facebook.com/magdalena.karolius

    OdpowiedzUsuń
  80. To i ja sie ustawię w kolejce - nagroda zacna, więc przegapić szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Na FB też już wstawione :) https://www.facebook.com/profile.php?id=100000426038799

    OdpowiedzUsuń
  82. To i ja w kolejce. A z Waszych materiałów uszyłabym coś ubraniowego lub zabawkowego dla córci. Joanna Akslukes

    OdpowiedzUsuń
  83. I na FB podlinkowane :) Joanna Akslukes

    OdpowiedzUsuń
  84. https://www.facebook.com/urszula.zimmer
    Polubione i udostępnione na FB.
    Z materiałów uszyłabym zasłonki do pokoju dzieci , pościel i dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Szyję pościel oryginalną, jakiej nie znajdziecie nigdzie indziej;-)

    OdpowiedzUsuń
  86. Zostawiam komentarz nr 1 - ogromną chęć uczestnictwa w zabawie. Udostępnione na FB - o tu: https://www.facebook.com/profile.php?id=100005051588383
    Krysia (kajso1@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  87. I komentarz nr 2 - na razie szyję proste rzeczy i o nieskomplikowanych kształtach - poduszki, kocyki, zasłonki, serwety. W planach mam pierwsze spódnice i ozdoby świąteczne. Z takim sprzętem, jaki mozna wygrać, praca będzie szła szybciej :)
    Krysia (kajso1@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  88. Tkaniny są cudne. Ostatnio brałam udział w Letniej Akademii Szycia i stąd moja wiedza o tych tkaninach. Szyję dla przyjemności proste i nieskomplikowane projekty. W najbliższym czasie zabieram się za projekt pt. "Święta BN", więc tkaniny z House of Cotton będą w sam raz :-)
    https://www.facebook.com/ania.qty

    OdpowiedzUsuń
  89. Szyje z waszych materiałów akcesoria i dodatki. A kumulacja wasze wzory i overlok pozwoliły by i zrealizować mój nowy pomysł na projekt. Mocno trzymam za siebie kciuki

    Monika Miśka Ferenc

    OdpowiedzUsuń
  90. Pomysłów mam całe mnóstwo , czasu nieco mniej ,a w worku z funduszami ...dziura;-(
    Owerlock to od zawsze moje marzenie; lubię jak uszyte przezemnie rzeczy ładnie wygladają także "od środka".
    Regularnie zagladam do Twojego Domku z bawełną :-) Zachwycają mnie lamówki w krateczki i kropeczki, przymierzam się do zimowego uszczelniania okna ale w letnich klimatach czyli żółcie i pomarańcze.
    Pozdrawiam!
    Banerek na Blogu.

    OdpowiedzUsuń
  91. Ja nie miałąm jeszcze okazji szyć z Waszych pięknych tkanian ale co jakiś czas Was odwiedzam i podziwiam te piękne wzory i kolory . uszyłabym za pewne z nich piękne ubranka dla córci , akcesoria i dodatki do kuchni, woreczki na obuwie , etui na książeczki zdrowia i wiele wiele innych wspaniałości bo pomysłów w głowie co nie miara. Udostępniłam na FB jako Marzena Szema

    OdpowiedzUsuń
  92. zrobione

    ja zaczęłam szyć lalki i wpadłam po uszy, zwłaszcza ze takie piękne materiały są dostępne :) az zal z nich nie szyć, a z drugiej strony zal ciać takie cuda

    OdpowiedzUsuń
  93. Odpowiedzi
    1. no i chciałabym szyć ubranka dla mojej córy, bo są takie możliwości, a owerlok przydałby sie do tego znakomicie. Tylo jeszcze potrzebuje mistrza co by mnie w tajniki szycia odzieży wprowadził, bo książka mi tego nie pokaże a zywo

      Usuń
  94. Śliczne są Wasze materiały, maja córeczka ma już z nich śliczne kapelusiki i sukienki, jej lalki też wzbogaciły się o nową garderobą:-) A planów mam jeszcze dużo.... poduszki, sukienki i dla córeczki i dla lal, i różne tildowe różności.....

    OdpowiedzUsuń
  95. No i oczywiście wszystkie warunki spełnione:-)

    OdpowiedzUsuń
  96. Zapisuje się i ja. Wszystkie warunki spełnione poza FB. Szyję poduszki, kosmetyczki, proste torebki, ostatnio próbuję patchworków i przymierzam się do ozdób świątecznych. Pozdrawiam zapraszam na mojego młodziutkiego bloga szyjikolorowozyj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Ja też ustawiam sie w kolejce po overlock chciała bym taki ,wasz blog obserwuję już od dawna ,banerek na blogu i FB,a z materiałów jeszcze nie miałam mozliwości jeszcze szyć ale budżet się zaokragla i zakupy w planie ale takie konkretne nie po to zbieram żeby kupić jedną czy dwie rzeczy,pozdrawiam gorąco z myslą że juz wygrałam,Ewa

    OdpowiedzUsuń
  98. Widzę żę chętnych jest wielu - polubiłam Was na FB i udostępniłam informację o Candy. I znów staję w kolejce po overlocka, bo prawdę mówiąc bardzo by mi się przydał do wykańczania ubrań i pościeli. W najbliższym czasie będę szukać pomysłów na ozdoby świąteczne dlatego tym bardziej cieszy mnie że u Was pojawiły się już świąteczne tkaniny.

    OdpowiedzUsuń
  99. Oczywiście ja także dołączam do zabawy! Banerek na blogu tosieskonczyszwami.blogspot.com

    A co bym uszyła? Otóż, kiedyś na początku mojej przygody z szyciem uszyłam sobie ciepłe piżamowe spodnie w róże, ozdobione grubą koronką. Sama słodycz. Niestety już mi się zmechaciły i nie wyglądają najlepiej, ale znalazłam u Was bawełnę w identyczne róże! http://houseofcotton.pl/pl/p/Bawelna-czerwone-roze/291 Ciekawe, czy nadałby się na wiosenno-letnią wersję piżamki?:) Choć i na zimowe spodnie jakaś flanelka by się u Waz znalazła...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  100. To i ja spróbuję szczęścia. To moje pierwsze Candy w całym blogo-istnieniu.
    Ale taki Overlock. Oj, oj jakikolwiek to byłoby spełnienie marzeń.
    Do tej pory nie szyłam jeszcze z materiałów sklepu Hause of Cotton, choć niedawno się przymierzałam, bo materiały są cudne, a marzą mi się ładne sukieneczki dla małych księżniczek i dwuczęściowe kolorowe piżamki dla chłopaków.
    Jak tak patrzę na różnorodność materiałów to może i pościel jakąś dla dzieci bym uszyła, i ozdoby materiałowe na choinkę, i wypychane serduszka do zawieszania, i ... i... i... :)

    OdpowiedzUsuń
  101. A ja gotuję zupę, bo nie samym szyciem żyje człowiek, o! Smaki i barwy jesieni pobudzają wyobraźnię, nie trzeba długo dumać, wystarczy spojrzeć przez okno, natura sama podpowiada nam jak i co... Pomysłów co niemiara. Może dyniowa sukienka dla córki? Złotowłosa lala, która dopiero co wygramoliła się z kupy szeleszczących liści w zielonym kubraczku? Albo mięciutkie misie, w sam raz do przytulania przez Igusiowe maleńkie rączki i serduszko? Pomyślimy zobaczymy, póki co, profesjonalnie gotuję zupę, bo żeby profesjonalnie wykończyć moje małe szyciowe trudy potrzebny by był własnie takie piękny "overloczek":) Pozdrawiam znad talerza wyśmienitej dyniowej... //Kasia Sz.

    OdpowiedzUsuń
  102. Mam nadzieję, że lala będzie bardziej profesjonalna niż zwykle :) Igusia trzyma za mamę kciuki!! //Kasia Sz.

    OdpowiedzUsuń
  103. Ja również ustawiam się w kolejce. Nagroda jest wymarzona. Moją przygodę z maszyną zaczęłam niedawno ale wciągnęła mnie na maksa. Szyję głównie sukieneczki ,kapelusiki, spodenki oraz maskotki dla moich skarbów. I w głowie mam tysiące pomysłów... Renata Głos

    OdpowiedzUsuń
  104. Banerek udostępniony na fb. Teraz jeszcze tylko 29 dni trzymania kciuków.
    Pozdrawiam serdecznie. Renata Głos

    OdpowiedzUsuń
  105. Wow! Takiej nagrody to ja dawno nie widziałam!!! Chcę. chcę!!! Trzymam kciuki egoistycznie za siebie :)


    pozdrawiam



    www.4-us-only.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://4-us-only.blogspot.com/2013/10/jaki-konkurs-co-za-nagroda.html

      Usuń
  106. Co dwie SZANSE to nie jedna! poszło na FB

    OdpowiedzUsuń
  107. Podlinkowane na blogu. Moje pierwsze candy - nagroda kusi, oj kusi ;)
    Szyć szyję, ale trochę o tym, co bym chciała, a chciałabym dużo: marzy mi się otworzenie własnego biznesu z ozdobnymi akcesoriami gospodarstwa domowego, więc pierwsze, co widzę oczyma wyobraźni, to zasłony i dekoracyjne poszewki na poduszki <3

    OdpowiedzUsuń
  108. I jeszcze raz próbuję szczęścia - opublikowane na wallu :)
    Magda Piechowska

    OdpowiedzUsuń
  109. Ja też się piszę na tego cukierasa. A z waszych materiałów szyję sobie lalki szmacianki :-)

    OdpowiedzUsuń
  110. Lubię na FB i obserwuję już od jakiegoś czasu :) Bannerek siedzi na blogu.

    Materiały były ze mną przede wszystkim przez całą LAS, poza tym szyję sukienki, spódnice, torebki i w trakcie jest nawet jedna para spodni ;)
    Bardzo chciałabym zacząć szyć żakiet albo płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  112. Jak mogę to też zapisuję się do konkursu! nie mam FB tylko bloga oczywiscie zaraz umieszczę banerek.. a nie szyłam z Waszych materiałów tylko dlatego, że na razie szyję z materiałów z głębokiej szafy mojej mamy :) Ale na pewno niejedno bym uszyła..oczywiście jak każdy kto kocha szycie marzę o owerloku....:)

    OdpowiedzUsuń
  113. Zapisuję sie do kolejki,miło by było wygrac takie cudo.
    A szyję z waszych materiałów tildy,aniołki,poduchy,króliczki inne przytulanki.

    OdpowiedzUsuń
  114. Ok wszystkie zadania wykonane :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  115. To ja tez cichutko stanę w kolejce. Szyję choć niewiele, odczuwam bardzo brak overlocka, a to wyszło w trakcie szycia mojej jedynej myszki Tildowej gdzie szwy zaczęły mi się rozłazić i płakałam rzewnymi łzami. Co uszyłaby z waszych materiałów. Kropeczki fioletowe to moja wymarzona poszwa. Materiały patchworkowe to kołdra, ale też piękna narzuta na łóżko, len w kwiaty to sukienka i jeszcze lny na serducha, woreczki zapachowe, piękna torba na zakupy.... i tak mogłabym dalej marzyć, tylko najpierw muszę porządnie nauczyć się szyć i obrzucać brzegi by nie poniszczyć waszych pięknych materiałów. Pozdrawiam serdecznie.
    Nie posiadam bloga na FB też mnie nie ma, ale może choć raz i do mnie szczęście się uśmiechnie.
    doewi@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. Ojojoj ile chętnych:)ale co tam też stanę do kolejki:)
    O planów do szycia to mam duuuużo:) z pewnością uszyłabym poduchy w paseczki na kanapę:) i planuję przeróbkę pościeli i do tego przydałoby się trochę granatowej bawełny:) i czerwone bieżniki :) i coś świątecznego, serducha, gwiazdki i choineczki:) i nie wiadomo co mi tam jeszcze wpadnie do głowy...

    OdpowiedzUsuń
  117. http://mydreamlucky.blogspot.com/

    Nie szyłam jeszcze z waszych materiałów ale chciałabym uszyć ubranka dla psów ale nie wiem jak się do tego zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  118. Chciałabym się zapisać bo tkaniny są przecudne:) Oj ,uszyłabym z nich różne podusie ,zawieszki,woreczki ....i rózne ,różne takie tam ...(zieloni.dybow@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  119. Tkaniny są śliczne. Ja stawiam pierwsze kroki w szyciu i to z przeróżnym skutkiem :) Niekiedy więcej jest prucia niż szycia, ale nie poddaje się. Jestem samoukiem i z maszyną zaprzyjaźniłam się dosyć niedawno, gdy będąc już na swoim i daleko od domu okazało się, że już nie ma jak nosić wszystkiego do Mamy, która zawsze mi wszystko przerabiała i szyła mnóstwo cudnych ciuchów. Jeśli udałoby mi się wygrać Overlock na pewno wylądowałby u mojej Mamy, która jeszcze się go przez ponad 35 lat szycia nie dorobiła, bo zawsze były ważniejsze wydatki.

    OdpowiedzUsuń
  120. Udostępniłam i poślubiłam na fb :-) a materiały przepiękne. Ja na codzień szyję zabawki i ozdoby do domu oraz artykuły dla dzieci np. kolczyki, przyborniki na lozeczko czy pojemniki na pampersy.

    OdpowiedzUsuń
  121. Chętnie bym przygarnęła taką maszynkę. A bym uszyła zasłonki, obrusy i poszewki na poduszki. O, i pościel bym uszyła, bo mi żadna sklepowa nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  122. Zapisuje się na świetne candy;D

    OdpowiedzUsuń
  123. Na FB udostępnione i polubione, bloga niestety nie mam, ale jak już urządzę w moim nowym mieszkaniu moją mini pracownie, to z waszych materiałów będą powstawać cud cudeńka do pokoju moich córeczek i wtedy może bedę się chciała chwalić i założę. Ostatnio powstała piękna sowa, więc dorobimy jej rodzinkę. Poza tym zasłonki, poduszeczki i kołdry, a potem może nawet jakaś narzuta.. z maszyną nową na pewno będzie łatwiej;D jakby się coś nie udało to mój mail: dagmara.samol@gmail.com i trzymam kciuki, że uśmiechnie się do mnie los;D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  124. Opublikowałam na blogu http://ditte-art.blogspot.com/2013/10/blog-post.html
    A szyłabym cudeńka serduszka, tildziaczki, słoniki, poszeweczki ahhhhh cuda wianki :) Pozdrawiam i mam nadzieję:)

    OdpowiedzUsuń
  125. I zaklepuję też drugą szansę na FB udostępnione :)

    OdpowiedzUsuń
  126. Banner wstawiony, strona polubiona. Tkaniny są świetne na ubranka i pościel dla lalek, nie tylko oczywiście. Ale ja na tym się koncentruję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Baner gotowy, pomysły są, brakuje tylko tej cudownej maszyny. Przecież choineczki z waszych materiałów z obszyciami zrobionymi na nagrodzie głównej byłyby istnymi delicjami!
    Tak na marginesie, zapraszam do siebie: blog.lawendowykuferek.pl

    OdpowiedzUsuń
  128. Ja uszyję niedługo z kolorowych tkanin cudowny mięciutki rożek dla mojej siostrzenicy która pojawi się na tym świecie w ciągu kilku najbliższych dni:))

    OdpowiedzUsuń
  129. Marzeń szyciowych mam wiele...Szyję od niedawna, więc jeszcze nie miałam okazji szyć z tych pięknych tkanin dostępnych w House of Cotton, ale wszystko przede mną:) Kropeczki...ach....kropeczki idealne byłyby na pościel i koszyczek do pieczywa...paseczki na roletę do kuchni...a gwiazdki na świąteczne prezenty...
    Przyłączam się do zabawy! Rozwijam się i czuję, że taki owerlok przyda mi się już niedługo.
    Banerek z linkiem na stronie http://www.adelaszyje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  130. Na FB udostępnione i polubione:)
    http://www.facebook.com/pages/Adela-Szyje/309694355836036

    OdpowiedzUsuń
  131. Sukienka... sukienka mi się marzy :) taka dziewczęca pin up

    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baner z linkiem umieszczony na fb ( Monika Bulińska)

      https://www.facebook.com/monika.bulinska.5

      Usuń
  132. oczywiście banerek na fb udostępniłam
    https://www.facebook.com/pages/Wn%C4%99trza-Paula-Pearls/346294542149069

    OdpowiedzUsuń
  133. bardzo chętnie przyłączę się do zabawy :)
    moja przygoda z szyciem jest na razie krótka, ale bardzo przyjemna :) szyję proste rzeczy, fartuszki kuchenne, torby, obrusy, poszewki itp.
    piękne materiały w House of Cotton inspirują mnie do Świątecznych szaleństw, mam mnóstwo pomysłów na prezenty dla najbliższych :)
    pozdrawiam,
    Karolina

    http://tysiac-powodow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  134. z przyjemnością dodaję blog House of Cotton do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  135. chyba na samym koncu kolejki ustawiam sie....
    ohhh chyba uszyję becik z granatowej w krokpki bawelny..:)

    OdpowiedzUsuń
  136. nie wiem jak to się stało ale jestem tu pierwszy raz - nie ostatni o nie :) marzy mi się suknia w grochy, a nawet nie suknia a suknie taie moje własnej roboty :) a że ze mnie uparciuch to pewnie kiedyś powstaną ładniejsze lub mniej ładne ale moje :)

    OdpowiedzUsuń
  137. Zgłaszam się również :)
    Banerek na blogu: http://chatapodlasem.blogspot.com/
    Odpowiedź: Nie miałam jeszcze okazji szyć z Waszych materiałów, ale próbowałam już szyć zabawki ze starych materiałów. Spodobało mi się szycie i teraz chciałabym spróbować swoich sił nie tylko przy szyciu zabawek, ale także toreb na zakupy, woreczków zapachowych, serduszek i ptaszków w stylu vintage, różnego rodzaju dekoracji choinkowych, dekoracji kuchennych i jeszcze wiele innych pomysłów by się znalazło :).

    OdpowiedzUsuń
  138. Polubiłam Was na facebooku jako Aneta M.

    OdpowiedzUsuń
  139. Banerek, mam nadzieję, już jest na blogu: http://jej-art-terapia.blogspot.com

    jeszcze - jakimś cudem ;) - nic nie szyłam z Waszych materiałów.. a chciałabym, oj chciała... maskoty, zawieszki, poduchy, kwiaty, ptaszki i insze ozdoby dla mych wianków...

    OdpowiedzUsuń
  140. Liczę na odrobinę szczęścia w losowaniu.
    Szyję trochę, ale moja maszyna coraz częściej odmawia posłuszeństwa. Marzę o szyciu szmacianych lalek z ubrankami do przebierania:)))

    OdpowiedzUsuń
  141. Jeszcze nie miałam okazji , ale na pewno jakieś miśki,poduchy itp. :)
    Obserwuje i lubie na Fb jako : Aleksandra Sztal
    Banerek : http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  142. Banerek na myszkowato.blogspot.com
    W ostatnim czasie szyłam literki do pokoików moich Myszek i na prezent dla koleżanki:) Jak tylko znajduje czas wieczorkiem to próbuje coś stworzyć, przytulanki, literki, sukieneczki.... A materiały są bardzo przyjemne w dotyku i chyba wszystko co jest z nich stworzone kochają dzieci- materiałki dostałam od przyjaciółki i byłam nimi zauroczona, a sama na pewno dokonam jeszcze nie raz zakupu...

    OdpowiedzUsuń
  143. co szyje z Waszych materialow , otoz bede oryginalna ale piekne czapraki oraz derki :)

    OdpowiedzUsuń
  144. Hej, wstawiłam banerek u siebie na blogu, dodałam do obserwowanych ;)
    6. Jako że jestem na początku swojej szyciowej przygody, nie miałam jeszcze okazji na wypróbowanie Waszych materiałów. Obejrzałam ofertę i jestem wniebowzięta! Już mam kilka pomysłów na sukienki i bluzeczki dla mojej córeczki. Będzie wyglądała bombowo. Na pewno wrzucę na bloga swoje wypociny i mam nadzieję, że uda mi sie stworzyc to, co mam w głowie ;) Trzymajcie kciuki! A chyba najbardziej marzy mi sie uszycie takiej dopasowanej sukienki z wielu różnych materiałów, dziewczęcej, rozkloszowanej. Na razie brakuje mi doświadczenia, ale z każdym przeszytym materiałem jestem bliżej marzeń. Szycie uczy cierpliwości, kreatywności i dokładności... Jestem w swoim zywiole, choć brakuje mi jeszcze pokory. Pozdrawiam

    cholipka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  145. Polubiłam i udostępniłam na facebooku

    6. Jako że jestem na początku swojej szyciowej przygody, nie miałam jeszcze okazji na wypróbowanie Waszych materiałów. Obejrzałam ofertę i jestem wniebowzięta! Już mam kilka pomysłów na sukienki i bluzeczki dla mojej córeczki. Będzie wyglądała bombowo. Na pewno wrzucę na bloga swoje wypociny i mam nadzieję, że uda mi sie stworzyc to, co mam w głowie ;) Trzymajcie kciuki! A chyba najbardziej marzy mi sie uszycie takiej dopasowanej sukienki z wielu różnych materiałów, dziewczęcej, rozkloszowanej. Na razie brakuje mi doświadczenia, ale z każdym przeszytym materiałem jestem bliżej marzeń. Szycie uczy cierpliwości, kreatywności i dokładności... Jestem w swoim zywiole, choć brakuje mi jeszcze pokory. Pozdrawiam

    cholipka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  146. Trafiłam przypadkiem i zostaję na dłużej:) Banerek na
    http://reanja1.blogspot.com/
    A co bym uszyła? marzy mi się narzuta patchworkowa
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  147. Polubiłam i Udostępniłam na FB, ja to :Myslisz Wiecjestes;) Szyję dopiero od 2 miesięcy, ale wciągnęło mnie to bardzo, pamiętam maszynę z mojego rodzinnego domu, taką niemiecką na pedał;). Przerabiam dzieciom ubrania, ale wciągnął mnie bardzo świat Tildowy;). Dopiero szukam sklepu, w którym mogłabym kupić troszkę materiału i chyba nawet przymierzę się dziś do zakupów u Was. Przede mną tyle różnych pomysłów i planów szyciowych małych i dużych, tylko że na razie skupie się na tych mniejszych z uwagi na mniejsze koszta (niestety). Gdybym miała ładne materiały, to spełniłabym prośby moich dzieciaczków o poduszki- sowy:)))a potem to lista jest długa: pudełka, zawieszki, maskotki itd;)

    OdpowiedzUsuń
  148. bardzo chętnie się zapisuję:) uwielbiam szyć:) już buszuję po sklepie szukam moich ulubionych tkanin w kropki:) obecnie najwięcej szyję dla swojej maleńkiej córeczki..idę wyszukać dla niej jakiś fajny materiał na sukienkę:)

    OdpowiedzUsuń
  149. Kolejka ogromna ,bo i nagroda bardzo kusząca ! Przyznaję się bez bicia nie kupowałam jeszcze waszych materiałów,ale na pewno to nadrobię ,bo wybór macie powalający. Na razie szyję poszewki,anioły tildowe i tego typu dekoracje do domu:) Oj żeby mi szczęście dopisało!!!!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  150. Gdyby jakimś cudem trafiło na mnie chciałabym uszyć nowe poduchy - wiem, że dla osób szyjących to żadne wyzwanie, ale ja nie potrafię szyć , a od dawna kusi mnie, żeby się nauczyć- a z takim cudem na pewno polubiłabym to zajęcie!pozdrawiam serdecznie Bogda
    bogda.jurzak@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  151. witam serdecznie :)
    nie łudze sie ze bede szczesliwą posiadaczką tego oto wspaniałego i niezbednego w pracy wykonczeniowej Overlocka,gdyz jest chętnych sporo a szczescie mnie omija. Mimo to spróbuję .....Ale wspaniale cos takiego w domu miec napenwno gdyz pozwoliło by mi to na wykonczenie w koncu swoich ciuszków ,które dla siebie i mojej córki szyję.ułatwiło by mi to pracę :)przyznam sie szczerze ze mało mam do czynienia z waszymi tkaninami chociaz są przepiękne ,gdy juz dojdzie to skutku moje marzenie to napewno będę stała klientką w waszym sklepie :)z waszymi materiałami moja przestrzen w domu napewno wypełniła by sie pozytywnymi emocjami ,a stworki potworki nabrały by barw:)pozdrawiam serdecznie
    katarzynagappa@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem dlaczego mi sie pojawiło ze anonimowo ..jak to zmienic kurcze....

      Usuń
  152. Z waszych materiałów najchętniej szyłabym cudowne Anioły Tilda, a także wszelkie drobne ozdoby do domu. Dopiero uczę się szycia. Moja maszyna nie ma nawet miesiąca więc dużo pracy przede mną :)
    Udostępniam na facebooku. I zostawiam e-mail ewa.wilbik@yahoo.pl

    OdpowiedzUsuń
  153. Witam! Bardzo się cieszę że mogę wziąć udział w tym candy!

    Na pewno szyłabym dużo rzeczy przydatnej mojej rodzinie i znajomym. Uczyłam się szyć na maszynie babci która była strasznie ciężka i się jej wcale nie przenosiło.

    Oto blog: www.zakatekartysty.blogspot.com
    email: reczne.cudenka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  154. I ja zapisuję się na candy.
    Z takich materiałów najbardziej lubię szyć poduchy, albo maskotki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  155. Pewnie nie ostatnia ale aż żal nie ustawić się do kolejki :)
    manuela.wardega@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  156. Moja przygoda z szyciem dopiero nabiera skrzydeł ale efekty już jakieś są:)
    Póki co czekam na próbki tkanin waszego sklepu choć nie ukrywam,że najchętniej to bym kupiła z każdej tkaniny po trochu :)
    Mam już w planach uszyć komplety do kuchni oraz parę patchworkowych poduszek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  157. Na Facebooku opublikowane :)
    Jako Manuela Gołombowska :)

    OdpowiedzUsuń
  158. Witajcie!Weszłam tu przypadkiem i wstyd powiedziec ale nie posiadam Waszych materiałów. Szyje zazwyczaj wykorzystując materiały z nieużywanej odzieży. Pracuje w przedszkolu i wiem jak dzieciom podobają sie zabawki uszyte z materiału i szyje je ale ręcznie, wiec nie mają takiej wytrzymałości jak te uszyte maszyną.Szyłam też okrągłe poduszki. Moim marzeniem jest uszyć sobie całkiem biała pościel z wyhaftowanymi wstawkami. Gdybym przypadkiem zdobyła te maszynę pewnie oddałabym ja siostrze bo marzy o tym żeby powrócić do szycia ....uczyła się ...z resztą pewnie dzieliłybyśmy się nią jak zakwasem chlebowym. Pozdrawiam BeA

    OdpowiedzUsuń
  159. Ja uszyłabym górę ubranek dla barbie, to nowe hobby mojej córeczki.

    OdpowiedzUsuń
  160. Ja bym uszyła cudne zabawki dla maluchów - np. quiet booków. Teraz na pewno użyłabym ich do szycia maty sensorycznej, którą właśnie szyję.

    OdpowiedzUsuń
  161. Oczywiście banerek na blogu zrobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  162. ooo jaaaa! To nie taki mały cukiereczek, toż to prawdziwy rarytas!! Zapisuję się oczywiście:) A szyłabym poduszki, bo te kocham najbardziej, pledy - których zamierzam się nauczyć oraz wszelkiej maści drobiazgi, dodatki i przytulanki dla moich pociech:D

    OdpowiedzUsuń
  163. udostępniłam info na mojej stronie na facebooku:) Zapraszam również;) https://www.facebook.com/SimplyAboutHome

    OdpowiedzUsuń
  164. Jejku... marze o tym aby szyc. Ale nigdy mnienie bylo stac na maszyne. W myslach pisalam juz list do mikolaja... moze maz moze mama sie domysli. A tu takiw cacko patrze w niebo i czekam az ktos na mnie popatrzy laskawym okiem i pozwoli wygrac;)

    OdpowiedzUsuń
  165. Jeszcze jeden komentarz; ) zwiekszam swoje szanse. Ustawiam sie z pokora w kolejce; )

    OdpowiedzUsuń
  166. A co chcialabym uszyc? Zasłonki w gwiazdki dla mojego synka czarusia oraz literki z jego imieniem;)

    OdpowiedzUsuń
  167. A wiecie, ze ja teraz się o waszym sklepie dowiedziałam? No jak to to tak? No ale jak już teraz wiem zaraz do was zaglądam obowiązkowo :) Ja szyje wszystko . Obecnie torebki z wąsem ;p, apaszki, słoniki. Polubione zaraz udostępnię baner na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  168. Dzięki, że się dowiedziałam - z pewnością zakupię i coś uszyję- a dotychczas len i dzianiny lniane!!!
    Baner na moim blogu!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  169. Polubiłam na FB - stąd drugi komentarz- :)

    OdpowiedzUsuń
  170. No więc właśnie nic nie uszyłam, bo... NIE MAM OVERLOCKA! Mam starą maszynę z napędem ręczno - nożnym Singer z jednym, najprostszym ściegiem, odziedziczona po ukochanej Babci, która na tej maszynie uczyła mnie szyć, gdy byłam dzieckiem, czyli jakieś... czterdzieści pięć lat temu :))) Ale gdy tylko będę kiedyś miała choćby overlock, marzę o szyciu zabawek dla moich wnuków :) Ustawiam się w kolejce i liczę na cud :)))

    OdpowiedzUsuń
  171. Link udostępniłam na FB Moje szanse ROSNĄ!!!

    OdpowiedzUsuń
  172. Warunki spełnione, udostępniłam cany i polubiłam stronkę na FB jako Karina Lech, bo Blog mam zupełnie z tematem nie związany:) Zatem zaklinam Cię szanso nr 1!

    OdpowiedzUsuń