wtorek, 24 grudnia 2013

Candy przedłużające Święta :)

Lekko opóźnione, ale już ogłaszamy: nasze Świąteczno-poświąteczne Candy w House of Cotton! Wszystkie prezenty zostaną rozdane już dziś, natomiast my obsypiemy Was prezentami dokładnie za miesiąc, kiedy będziecie wspominać, że już po świętach i po oszczędnościach… ;)

Dlatego tym razem mamy dla Was nie jedną, ale 10 nagród! Nagrodami są bony zniżkowe 20% na zakupy w naszym sklepie.

Warunki takie jak zawsze (komentarz i link u siebie na blogu/FB lub pozostawienie e-maila do naszego newslettera, a dla tych którzy umieszczą link i na blogu i na FB - 2 szanse) + prosimy o odpowiedź na następujące pytanie:

Jakich wzorów tkanin Wam u nas brakuje? Więcej kropek, kratek, zygzaki, sarenki, bałwany, pawie oka, czaszki, albo może nowe kolory: kobalt, taupe, musztarda, koral, sraczkowaty itd. itp. - co tylko byście u nas chcieli widzieć - piszcie śmiało i niesztampowo!


A tymczasem - WESOŁYCH ŚWIĄT!!!!!!

79 komentarzy:

  1. Ja bym prosiła więcej tkanin w odcieniach szarego i gwiazdek :) i oczywiście zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chciała więcej w kolorach fioletu i biała tłoczona bawełna ew haftowana byłaby super,zapisuje na takie candy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio poszukuję lekkiej tkaniny bawelnianej, wzór zebra, czerń-biel.Zapisuję się na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też dołączam do zabawy. Macie jako jeden z niewielu sklepów fajne wzory tkanin, więc podejrzewam że możecie śmiało zamawiać więcej tego co Wam schodzi najszybciej;) Osobiście poproszę kropki, paski, pastele, szarości i wszelkie wzory które są z tych "nowocześniejszych".

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam!
    A ja bardzo bym chciała te różowe kwiatuszki na które się "ślinie" od dłuższego czasu, ale ich brak w sklepie.
    No i coś z żółci , pomarańczy gładkie różne odcienie i kwiatki, kratki itd
    A tak wogóle to wszystko macie super!!! Nie słodze ale wiem co piszę bo wypróbowałam już niektóre tkaninki.
    A i jeszcze mi się przypomniało więcej kolorowych lamówek np.takich jak ta biała w różowe kwiatki bym prosiła;-)
    No teraz to napewno pójde z torbami (pod most z materiałami;-))

    Pozdrawiam Serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Link już na blogu: tosieskonczyszwami.blogspot.com

    A co do wzorów... marzą mi się małe flamingi na białym tle:) od dawna marzę o pin up'owej sukience w taki wzór. I generalnie z radością bym powitała w sklepie takie pin up'owe wzorki jak kotwice i jakąś nietandetną panterkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzory kwiatowe, w stylu angielskim, róże, bukieciki kwiatów - małe i duże. No i jeszcze wzory marynarskie - kotwice, żaglówki itp
    Oczywiście zgłaszam chęć udziału w candy ;)
    Banerek na blogu www.haftszyciedrutyszydelko.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. ciężko zdecydować się na kolorystykę ale osobiście kocham paski!!! może jakieś w stylu vintage ;)
    i tak jak zosia marynarskie wzory :)

    ps. zadanie wykonane na blogu i FB

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie drobnych kwiatów zwłaszcza róż nigdy dość. I coś w koniki. Banerek już jest.http://gosiazoltek.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja od dłuższego czasu szukam bezskutecznie ciemnobrązowej kratki. Na białym tle ;) I czerwonej, ale takich, żeby wszystkie kratki były w pełni wypełnione kolorem, a nie tylko w ukośne paseczki.
    Oczywiście linkuję na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  11. To i ja przyłącze się do zabawy :) Odpowiadając na pytanie stwierdzam, że osobiście chętnie bym widziała w Waszym sklepie nie nowe kolory czy wzory a tkaniny jak np. milutki polarek minky :)

    OdpowiedzUsuń
  12. https://www.facebook.com/millkaprzytulanki25 grudnia 2013 20:07

    Kropeczek innych niż białe, kolorowych drobnych łączek, mi brakuje. Może jeszcze guziczki mniejsze niż 1,2cm w kropki, kratkę i drewniane, gładkie też mogą być.

    https://www.facebook.com/millkaprzytulanki

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam!
    Zapisuję się i zgłaszam, że teraz szukam zygzaków, dużych gwiazd, i wzorów w stylu który ostatnio wybrałam "igła z nitką". Kolor indygo i musztarda też brzmi fajnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Paski i kratki wszelkiej maści :)
    Też bym chciała przedłużyć święta! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dopisać, że banerek mam na blogu:)

      Usuń
  15. Zapisuję się na candy :) Ja bym chciała len w naturalnym kolorze, flizelinę z klejem, więcej bawełny w różyczki, różne polarki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapisuję się na Candy. Mi brakuje flizeliny z klejem cienka i grubsza.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szycie - to moje postanowienie noworoczne- z braku większego doświadczenia trudno mi powiedzieć czego mi w Waszym sklepie brakuje , bo zanim wykorzystam to co mi się podoba potrwa wieki ;-)
    Oczywiście zapisuję się -
    https://www.facebook.com/barbara.piasecka.94?ref=tn_tnmn
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Róż, różyczek, kwiatuszków, łączek.... gwiazdek, kropek, pasków i modern wzorów jest pełno wszędzie. Słodkich, romantycznych, klasycznych mało.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się z ogromną chęcią, bo pięknych wzorów tkanin u Was dostatek:)Jak miałabym czegoś szukać to mnie również brakuje słodkich, romantycznych wzorów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie wzory są cudowne.
    Dodałabym jednak klasycznych wzorów :)

    Na FB już jest.
    A. Mielczarek

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam groszki. Więcej groszków i jeszcze raz groszków.

    OdpowiedzUsuń
  22. http://pazurkowefantazje.blogspot.com/ (banerek po lewej)
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201167231205509&set=a.4004127304211.2144076.1311969004&type=1&theater

    Baaardzo proszę więcej kwiatów - pięknych, delikatnych, kolorowych:)! Co prawda jeszcze mamy zimę, ale wiosna już niedługo, trzeba się zaopatrzyć w wiosenne wzory:) I kolory!

    OdpowiedzUsuń
  23. Brakuje mi wzorów typu chevron, harlequin, oraz typowo amerykanskich moroccan, quatrefoil, ikat, na krajowym rynku trudno dostępne, także jedonkolorowe tkaniny w niejednoznaczynch kolorach np. petrol, teal, dug egg, indygo

    OdpowiedzUsuń
  24. To co znalazłam w Waszym sklepie pół roku temu, to było spełnienie wszystkich moich marzeń! Wreszcie proste wzory, desenie, a nie tylko mnóstwo kolorowych motywów... Ale apetyt rośnie w miarę jedzenia :))) Bardzo chętnie zapoznałabym się z nowymi materiałami :)) Np. mięciutkimi polarami czy grubszą bawełną która sprawdziłaby się świetnie na torby na zakupy :))

    OdpowiedzUsuń
  25. :) Zdecydownie czaszki i coś rockowego! Może i ja się doczekam :) Pozdrawiam NoBo One :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie da się chyba nic więcej wymyślić bo mnóstwo u Was wzorów i kolorów ;) Ale skoro mus to mus i wymyśliłabym coś w duże dziewczyńskie wzory - jakieś księżniczki, wróżki itp, które można by wyciąć z materiału i wykorzystać jako rodzaj aplikacji.

    OdpowiedzUsuń
  27. Marzą mi się tkaniny w kwiatowe wzory i roślinne ornamenty. Dużo kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zygzaki jak najbardziej :D i różnokolorowe kropeczki i paseczki :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Kropeczki, zygzaki, , korali szarości, i dużo kolorowych kwiatków - raczej drobniejszych. Ale bawełniany welur w różnych kolorach przydałby się bezwzględnie ! (albo chociaż pastele). Takiego dziecięcego weluru nigdzie nie mogę kupić.
    Udostępnione. Lalidom

    OdpowiedzUsuń
  30. Więcej tkanin dla dziewczynek np. z księżniczkami, syrenkami i kwiatkami, no i oczywiście milutkiego minky :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wybór tkanin niesamowity. Groszki- mam, łączka- ależ oczywiście, paski także. Zaopatrzyłam się także w tkaninki jednobarwne oraz ornament- ale tutaj brak mi kolorów. A może folk? Albo abstrakcja? Wtedy juz zupełnie zwariuję przed wyborem tkanin.

    Link na FB https://www.facebook.com/renata.zajac.90

    OdpowiedzUsuń
  32. popieram pomysł z tkaninami dla dziewczynek jak najwięcej kwiatków, a dla siebie proszę o koralowy :)
    link na blogu www.mruwka-mrowisko.blogspot.com
    i zapraszam na swoje candy z Waszą bawełną w roli głównej :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. z przyjemnością się zapisuje, a brakuje mi tkanin w matrioszki, w żuczki, w pszczółki czy w pieski :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Oczywiście też się zapisuję :) Mi brakuje dziecięcych tkanin w każdym wzorze byle by był dzieciowy ;) mail oczywiście dodany do newslettera :)
    pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też zgłaszam się do konkursu. Ostatnio poszukuję tkaniny w samoloty lub robociki i chętnie bym je zakupiła w moim ulubionym sklepie, czyli u Was :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Brakuje mi tkanin w duże kwiatowe wzory oraz wschodnie ornamenty - tkanin urzekających bogactwem kolorów i ich nieoczywistym połączeniem, a jednocześnie dających możliwość nieszablonowego wykorzystania różnych wzorów w ramach jednego "uszytku".

    Ps.
    Zostawiam mail do newslettera :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Więcej tkanin w kropki, paski, gwiazdki w odcieniach szarości, bieli, czerwieni. Tkanina w czarne wąsy na białym tle. Tkaniny w stylu marinistycznym.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Też biorę udział :) Mi brakuje żółtych wzorów oraz żywych fioletów, np. żółte duże gwiazdki na białym tle, fioletowe grochy na białym tle. Ogólnie lubię żywe kolory. Przydałyby się takie materiały w grzybki, foczki, krasnoludki - pościelówa dla malucha.

    OdpowiedzUsuń
  39. Mi brakuje przede wszystkim batystów i tiuli - w pastelowych kolorach, w gwiazdki, w groszki, gładkich.

    Link zostawiłam na blogu http://www.myohmyhome.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo bym chciała więcej kwiatuszków ,ale nie takich jednokolorowych lecz wielokolorowych na różnych tłach .Więcej różyczek różnokolorowych w kilku wielkościach na niebieskim beżowym i różowym tle.Marzy mi się taka łączka z kwiatkami polnymi i motylkami .Uwielbiam też motyw babeczki więc chciałabym wzorek w drobne kolorowe babeczki .

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja też staje w kolejce mi brakuje materiałów kolorowych dla dzieci ,pozdrawiam cieplutko Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  42. A może haft kaszubski na czarnym lub granatowym tle? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. No ja nie wiem czego mi brakuje . Bo wlasnie do kratki i paseczki tu przychodze. Moze wiekszych gwiazdek i polaru w kropki i gwiazdki ,ale wtedy to juz nie bedzie cotton . Umieszczam info na FB https://m.facebook.com/bogusia.wojcik.140?__user=100000862602601

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapisuję się na candy. Info o nim jest zarówno na fb jak u blogu utkanych. Ja szukam w PL tkanin z wilkami (najlepiej panele, coś w tym stylu https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1488312_774655492547801_1925603642_n.jpg ), oraz cudnie kolorowe tkaniny z meksykańskimi wzorami (np czaszki itd coś w tym stylu http://pogodzinach7.blox.pl/resource/DSCF8369xxx.JPG )

    OdpowiedzUsuń
  45. Ostatnio bardzo intensywnie poszukuje materiałów z motywem zwierzęcym konkretnie w dinozaury (jest to pewnie niszowe zapotrzebowanie, ale jakże niezbędne małym chłopcom w pewnym wieku :) Oprócz tego dla starszych chłopców może jakieś motocykle/skutery?
    Co do wzorów bardziej kobiecych: to klasyczne wzory czy to kwiatowe czy geometryczne :)
    No a jeśli chodzi o kolory to przede wszystkim fiolet i śliwka :D
    Banerek umieściłam na blogu: http://work-with-patches.blogspot.com/
    Info na FB: https://www.facebook.com/workwithpatches

    OdpowiedzUsuń
  46. Może mi się uda ;) Więcej kolorów według mnie, kropeczki, paseczki.

    OdpowiedzUsuń
  47. Delikatne ciepłe pastele, to to czego wszędzie szukam i oczywiście blade tiule tego mi najbardziej brakuje. Jak gdzieś jest to tylko w dużych belkach i wściekłe kolory, a blady róż łosoś i mięta to towar deficytowy.
    Pozdrawiam a banerek na blogu już umieszczam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Floral na tle innym niż biały, mięta- idzie powoli wiosna :), kakao- jest jeszcze zima ;), napisy - nie tylko w kolorze czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam, chętnie zobaczyłabym u Was jeszcze więcej szarości - popiele trochę w kierunku "gołebim" i fioletowym w bardzo drobne wzorki - dla starszych osób

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się :)
    Co do nowych tkanin to chętnie zobaczyłabym jakieś we wzorki hafciarsko-szyciowe, czyli np.: w guziki, z nożyczkami, naparstkami, manekinami itd...
    takie bardziej Vintage.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja rownież sie zgłaszam podwójnie. Jesli chodzi o tkaniny to brak mi motywów muzycznych oraz fioletów. Chętnie zobaczę rownież nietypowe odcienie niebieskości.

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam i ja się chcę zabawić, link na szyjikolorowozyj.blogspot.com
    Jeżeli chodzi o kolory i wzory to chciałabym więcej tkanin wzorzystych, barwnych, ale nie dziecięcych tylko takich kobiecych bardziej poważnych ale bez przesady, żeby nadawały się na torebki, kosmetyczki, dodatki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Witam, poproszę o grube paski na grubej bawełnie i dodatkowo z marynistycznymi motywami.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam szarości (kropki, groszki, paski, brakuje mi gwiazdek) i pastele - niebieski, mięta, brudny róż...no i oczywiście sówki i inne ptaszki :)
    Z chęcią przyłączam się do zabawy.
    Zapraszam do siebie:
    www.cudaodreki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Z chęcią biorę udział w rozdaniu :)
    Ja proponuję więcej groszków, pawie oka, czarne koty, mrówki, arbuzy, usta, kolor kobaltowy, jagodowy :) banerek na blogu yagoshkaart.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. zapisuję się :) a wzorki marynarskie ;)
    sarahid@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Przydałoby się więcej dziecinnych wzorków, może coś z owocami jeszcze i zygzaczki zdecydowanie :)

    Ustawiam się w kolejce, gdyż po papierze naszła mnie chęć na dalsze eksperymenty :)
    http://olka-papier-itp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Wszystkie wzory są cudowne może dodałabym troszkę klasycznych wzorów no i może troszkę róż w delikatnych oprawach .Zapisuje się bardzo chętnie na takie candy.

    http://magicznaszuflandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja też się zapisuje! Co do materiałów to ponieważ szyje lalki brakuje mi u Was rozciągliwej tkaniny w kolorze ciała i tiuli :)
    Zapraszam na mój blog
    niezapominatka@gmail.com

    Pozdrawiam
    niezapominATKA

    OdpowiedzUsuń
  60. To co macie w ofercie jest super:) Ale może jakieś dresowe? ALbo znowu w drugą stronę: lekkie przewiewne batysty cieniutkie...
    Nie bloguję, ale na facebooku udostępniam, :)
    izula244@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Mnie by się przydały jakieś baletnice :) i flizelina z klejem dwustronna.

    OdpowiedzUsuń
  62. Im intensywniejsze i bardziej kontrastowe zestawienia tym lepiej:) Kropki, paski jak najbardziej.
    Zgłaszam się. Link na blogu jest:http://madebyanak.blogspot.com/
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  63. Kobalt i kropeczki:)
    blog: isthemagichereforever.blogspot.com/
    a FB: htt ps://www.facebook.com/sabi.sabiii/posts/773895665973177?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  64. W oczekiwaniu na doręczenie zamówienia :) MUSZĘ się zapisać :)
    Banner na moim blogu, do powrotu na FB jeszcze nie dojrzałam, więc 1 szansę proszę (skuteczną ;))

    Wszelkie zyg-zaki czy chevrony (choruje na drogie Kufmany...), do tego wzory marokańskie, orientalne - super jakby były monochromatyczne.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  65. Paseczki , kropeczki, gwiazdeczki...w delikatnych pastelowych kolorach- kocham wszystkie:* dniska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Pierwszy raz zapisuję się na candy. Mam nadzieje ,że wszystko zrobię dobrze. Poszukuję tkanin w stokrotki, w kolorze ciała i delikatne dla dziewczynek.
    http://przytulankowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Kwiaty: różyczki, różyczki i jeszcze raz różyczki :)
    I coś koralowego!
    Banerek na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  68. chyba jeszcze zdążyłam ;) a mnie brakuje kropek kropek kropeczek krop kropuleniek małych dużych średnich :))) pozdrawiam Monika (emkol32@tlen.pl)

    OdpowiedzUsuń
  69. Lubię motywy typu: rękopis, nuty, lawendy, beże, biała haftowana bawełna. Świetny sklep macie. iwonanedzi@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Lubię paski, kropki i kratkę, a także tkaniny w różne ornamenty. Ale też wszystko zależy od koloru!!!

    OdpowiedzUsuń
  71. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  72. Kupiłabym polarki w różnych kolorach i bawełnę w bukieciki róż, pączki i różana łączkę:-)

    OdpowiedzUsuń
  73. Również zapisuję się do candy, na blogu jest już banerek:
    pudelkowo.wordpress.com

    A jeśli chodzi o materiały, jakie chętnie zobaczyłabym w sklepie - głównie bawełny we wzorki, z których można by uszyć suknie z bardzo dawnych lat, z 18 i 19 wieku np - czyli drobne wzorki, łączki, delikatne krateczki, paski.

    OdpowiedzUsuń
  74. Kocham Wasze materiały, już nawet zrobiłam mały zapasik na Wielkanoc ;) bo czerwienie zdobiły moją choinkę i mój dom w Boże Narodzenie.
    Jako fanka (wraz z moim synkiem) prosimy o więcej z czachami,może jakiś pirackie, wzorki marynarskie a do mojej kuchni może jakieś mufinki ;)
    I oczywiście ustawiam się w kolejce do zabawy
    Pozdrawiam
    joasiakwz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Jestem zakręcona 24 stycznia minął, więc z zabawy nici ale może wykorzystacie podpowiedzi w sprawie materiałów ;)
    pozdrawiam
    asia
    joasiakwz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń