wtorek, 28 kwietnia 2015

Wiosenne candy w House of Cotton!

Uwaga konkurs! Do wygrania elektryczne nożyce do tkanin :)

Wystarczy zamieścić banerek na stronie głównej swojego bloga i wpisać nam w komentarzu poniżej, co Was inspiruje w Waszej twórczości - małej czy dużej, profesjonalnej czy amatorskiej, długoletniej czy niedawnej - autor najciekawszego komentarza otrzyma ten śmieszny gadżet :) Powodzenia! Konkurs trwa przez miesiąc: do 28-go maja.

Alternatywnie można się zapisać do konkursu na naszym profilu na FB - tam do wygrania jeszcze druga sztuka nożyc :)






9 komentarzy:

  1. Zgłaszam się :-)
    Inspiracją dla mnie
    napiszę ładnie,
    słońce być może,
    o każdej porze,
    kolor, muzyka,
    gdy zegar tyka,
    zwyczajne chwile, zwykły sen,
    o ile rano nie ujdzie hen :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również się zgłaszam :)
    A mnie, w mojej twórczości inspirują dzieciaczki, to dzięki nim dostałam chęci do pracy, chęci żeby coś tworzyć, żeby nie siedzieć z założonymi rękami i narzekać na cały świat.. to dzięki nim odkryłam swoją pasję, na nowo zasiadłam do maszyny i zaczęłam tworzyć te wszystkie kolorowe poduchy. Nie ma nic piękniejszego od uśmiechu dziecka, a jeżeli jest on wywołany przez moje tworki, to dostaję wtedy skrzydeł i z jeszcze większą radością zabieram się za projektowanie i szycie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie prowadzę bloga,nie mam konta na fb,ale od niedawna do mojego hande dołączyło szycie.Zupelnie nie bedę orginalna,bo dla mnie inspiracją są pory roku,świętą i uroczystości rodzinne.Wiosną sloneczko i zieleń dodają mi mocy, zimą święta inspirują do uszycia nowych poduch np ze starego swetra, a dla rodziny n a Wielkanoc materialowe tulipany,czy patworkowe jajka. I to cala tajemnica moich inspiracji w wykonaniu których Wasz blog mi bardzo pomaga.dziękuję
    marzenacegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie prowadzę bloga,nie mam konta na fb,ale od niedawna do mojego hande dołączyło szycie.Zupelnie nie bedę orginalna,bo dla mnie inspiracją są pory roku,świętą i uroczystości rodzinne.Wiosną sloneczko i zieleń dodają mi mocy, zimą święta inspirują do uszycia nowych poduch np ze starego swetra, a dla rodziny n a Wielkanoc materialowe tulipany,czy patworkowe jajka. I to cala tajemnica moich inspiracji w wykonaniu których Wasz blog mi bardzo pomaga.dziękuję
    marzenacegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Totalnie mała. Czasem coś na poduchę, raz spódnica i to ręcznie szyta;) cóż wyszła jakoś tak słabo. Ale najważniejsze, że dało się ją nosić. Inspiracją mój pokój. Mały potrzebujący wariackich elementów. Kolorowych ozdób w oknie. Tiulu na stole. Koszyczków tony!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem totalnie co mnie inspiruje. Pytałam Maszyny, ale kiwnęła tylko igłą i zakręciła nitkę, wystającą spod kolejnego woreczka bardzo przydatnego. Spojrzałam na nożyczki, ale pokłapały tylko szczękami niczym krokodyl i poszły ciąć kolorową bawełnę na poszewkę. Szukałam podpowiedzi w oczkach bębenków, ale poturlały się tylko w stronę kawałków tkanin, przygotowanych do następnych uszytków. Chyba będą rękawice kuchenne, tak zrozumiałam.
    No, po prostu cała nasza banda nie wie o co tu chodzi z tą inspiracją. Ale dzielnie szyjemy dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śmieszny gadżet - masz racje jeżeli go otrzymam na twarzy mojej zagości uśmiech!
    Juz dawno pogrzebałam marzenia o szyciu patchworku. Nie takiego "wyczynowego", ale tak dla siebie i dla rodzinki; podkładki , bieżniki poduszki :-(
    Lata chodzenia przy pomocy kul łokciowych bardzo nadwyrężyły mój prawy bark, ostatnio nawet pisanie sprawia ból. Działam tylko kilka godzin rano. Takie nożyce to jak proteza ;-)
    Wyszło troszkę smutno i pesymistycznie , ale tak naprawdę tak nie jest, jestem bardzo wesoła i optymistycznie nastawiona do życia ;-)
    serdecznie pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i popisałam sie nieznajomością rozumnego czytania. Co mnie inspiruje? najczęściej zdjęcia , te w internecie, na blogach, jak i moje nieudolne zrobione w czasie naszego wędrowania. Ostatnio , mimo że widuję od dawna, zauroczyły mnie murale. Ale to już inspiracja nie na moje artystyczne zdolności ;-)

      Usuń
  8. Faktycznie gadżet śmieszny :)ale zarazem bardzo oryginalny dlatego chętnie wezmę udział w zabawie.
    Mnie najbardziej inspirują moje.... dzieci :)
    To dzięki nim codziennie rano chce mi się wstać. Każdego dnia mam czas na zabawę, spacery. To dla nich wyszukuje propozycje na obiad. To z myślą o nich sprzątam, piore, parasuje. Dla nich poszłabym na koniec świata aby tylko spełnić ich marzenia. Wszystko co robię o czym myślę co planuje jest po to aby mieli lepsze życie. Aby kiedyś z radością wspominali swoje dzieciństwio.
    I nigdy wcześniej przed urodzeniem dzieciakow nie uwierzyłabym ze tak może być. Że ta moja inspiracją będzie córka Nikola i syn Mateusz. Dla nich mi się chce! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń