poniedziałek, 1 czerwca 2015

Rozstrzygnięcie konkursu

Niniejszym ogłaszamy że za poetyckość nasz nożycowy konkurs wygrywa Pani Ann P., a pozostałe osoby, które zostawiły komentarz nagradzamy rabatami 10% do wykorzystania w naszym sklepie! To tak z okazji dnia dziecka :)

Nie wiem totalnie co mnie inspiruje. Pytałam Maszyny, ale kiwnęła tylko igłą i zakręciła nitkę, wystającą spod kolejnego woreczka bardzo przydatnego. Spojrzałam na nożyczki, ale pokłapały tylko szczękami niczym krokodyl i poszły ciąć kolorową bawełnę na poszewkę. Szukałam podpowiedzi w oczkach bębenków, ale poturlały się tylko w stronę kawałków tkanin, przygotowanych do następnych uszytków. Chyba będą rękawice kuchenne, tak zrozumiałam.
No, po prostu cała nasza banda nie wie o co tu chodzi z tą inspiracją. Ale dzielnie szyjemy dalej :)

Proszę wszystkich laureatów o priv w celu przyznania nagrody, a Ann P. w celu podania adresu do wysyłki nożyc!

Dziękujemy za udział w konkursie :)

5 komentarzy:

  1. Gratuluję wylosowanej!
    dziękuję za 10 % !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale szczęściara z Ani, no teraz to będzie cięcie: ). Dzięki za nagrody dla reszty.

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje :) trzeba przyznać że był to najlepszy komentarz :)
    a ja dziękuję za 10% ;) już niebawem zrobię u Was zakupy ;)
    pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ajajaj! to ja! wygrałam! O rany, ale czas szybko leci (aż nici się plączą), że dopiero teraz mam czas przysiąść do komputera, zamiast Maszyny, ale już do niej wracam, bo zaczyna marudzić :)
    Dziękuję !! :)

    OdpowiedzUsuń