piątek, 7 kwietnia 2017

Króliczki na sztućce / Bunny cutlery holders

Dziś (dla odmiany) szybciutki tutorial. Taki, że jeszcze spokojnie zdążycie do Świąt. I nie mam tu na myśli Bożego Narodzenia :)

Dla urozmaicenia ozdób wielkanocnych, lub też dla pozaświątecznych wielbicieli króliczków i ładnych przedmiotów - moja dzisiejsza propozycja to kieszonka na sztućce w kształcie zajączków, taka o:

Today a quick tutorial for a change. Quick enough to make it to Holidays. And I mean Easter, not X-Mas :) 

My proposal is to enrich your collection of Easter decorations, as well as for non-Easter bunnies admirers and pretty things lovers. Let's make bunny cutlery holders, like those:


Czytaj całość tutaj: Jak uszyć etui na sztućce

Read all here: How to sew bunny cutlery holders using cotton fabric

5 komentarzy:

  1. Pomysł rewelacyjny, muszę skorzystać. Ale czy dam radę przed świętami?
    Bardzo fajnie, że pokazałaś jak uszyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czadowe!!!! Przepadłam i teraz muszę takie uszyć. To jest niezłe wyzwanie, bo mam całkiem sporo gości na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takich rzeczy to ja jeszcze nie widziałam i nawet bym nie pomyślała że można zrobić etui w formie królika. Ja jednak swoje komplety nowych sztućców https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/sztucce/komplety-sztuccow/ trzymam w drewnianej szufladzie. Wtedy jestem pewna, że są one zdecydowanie dobrze przechowywane.

    OdpowiedzUsuń