piątek, 30 listopada 2012

Nowa dostawa tkanin!

Zapraszamy do zapoznania się z naszymi nowymi tkaninkami bawełnianymi - zapewniamy, to same pyszności :)

Rzut oka na wszystkie nowości:















Kolejno od lewej:
granatowe gwiazdki, żółta kratka, beżowa kratka, zielone kropeczki, lawendowy fiolet, lawendowa kratka, różowe kropeczki (są mniejsze od poprzednich różowych kropeczek, które zostały przemianowane na różowe kropki dla większej jasności) i malinowa kratka.


I wybrane zestawy:








Tu widać porównanie różowych kropek i nowych kropeczek:



Częstujcie się! :)))





7 komentarzy:

  1. Ale mnie kusicie, chyba wykorzystam swój kupon:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne- to normalnie jakis Eden dla szyjących!!(banerek o sklepie już wisi u mnie- moze się powtarzam? chyba już Ci i tym pisałam ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie banerek też wisi a tkaniny są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam pierwsze tkaniny w house ... i są CUDNE :)
    dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te tkaniny, w groszkach jestem zakochana od dawna. Wysyłacie może przesyłki za granice?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie wysyłaliśmy, ale oczywiście możemy - tylko musimy wiedzieć dokąd i jaka wyjdzie waga, żeby poznać ceny takiej usługi na poczcie albo u kuriera - proszę pisać na maila ile i czego potrzeba gdzie wysłać :)

    OdpowiedzUsuń