poniedziałek, 26 listopada 2012

Wyniki candy


Witajcie i przepraszam że Was przetrzymałam, ale niestety miesięczny sklep i tygodniowy maluszek na raz to troszkę jest sporo, jak na moje możliwości :) Ale jest wspaniale!

Więc nie ociągając się zbytnio: po usunięciu masy spamu w postaci moich odpowiedzi na Wasze komentarze, zgłoszeń kwalifikujących się do wygranej było 156 - ponieważ nasz sklep jest z definicji eko, nie zagroziliśmy istnieniu lasów i postanowiliśmy się oprzeć na technologii, czyli generatorze liczb losowych :)

Maszyna losująca:
Komentarz nr 98 to:

Pisze się piszę!!!
A co do sklepu to ja nie widzę żadnego babola:), materiały piękne, lamówki cudne...
OdpowiedzUsuń

Gratuluję i zapraszam po odbiór nagrody!


A przy okazji, chciałabym Was poprosić o zamieszczenie poniższego banerka odwołującego do sklepu w paskach bocznych Waszych blogów - im więcej ludzi się o nas dowie, tym więcej coś kupi, a im więcej kupi, tym częściej i więcej będzie dla Was nowych wzorów w sklepie i innych akcesoriów i przydasiów, więc korzyść jest zdecydowanie obopólna! ;)))

Buziaczki i dziękuję wszystkim za udział w candy! :)

22 komentarze:

  1. Dziękuję za zabawę, gratuluję Zwycięzcy a bannerek zaraz będzie u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech... No cóż... Ale gratuluję zwyciężczyni - znam tę radość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwycięzcy :) A jak już wiecie reklamuję Was w tym co tylko szyję z Waszych tkanin, bo są super

    OdpowiedzUsuń
  4. Maluszek i sklep będa się razem rozwijali i rośli;-)
    Gratuluję wylosowanej, szczęściara!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy wiecie, ale typowanie zwycięzcy drogą losowania jest niezgodne z polskim prawem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje dla zwyciezczyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje! dziękuję za zabawę ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla Zwycięzcy!
    Co do tkanin..
    Jak na nie patrzę to marzy mi się żeby nauczyć się szyć.Wszystko więc jeszcze przede mną:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zabawę i gratuluję wylosowanej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje ! własnie miałam pisac do Ciebie o zgodę na zamieszczenie banerka, bo chcę stworzyc taki właśnie kącik z zaprzyujaźnionymi sklepiakmi ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zwyciężczyni!
    I młodej mamusi również! Niech maluszek zdrowo rośnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla zwyciezcy!!! Wszystkiego najlepszego dla maluszka i mnostwa klientow w sklepie. Pozdrawiamy z bublowni

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również dziękuje za zabawę :) i postaram się krzyczeć o Waszym sklepie gdzie się da :)

    OdpowiedzUsuń
  14. DZIĘKUJĘ!!!!!!!!!!
    Jestem w szoku, od niedawna prowadzę bloga, to moje drugie Candy i...WYGRANA!!!!
    Brakuje mi słów żeby opisać moje szczęście:))))
    Jak mogę odebrać wygraną i do kiedy mam ją zrealizować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszam, że banerek zamieściłam i zostajecie ze mną już na zawsze:)))

      Usuń
  15. Gratulacje dla zwyciężczyni!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla zwyciężczyni:)

    Serdecznie pozdrawiam!:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za zabawę:) Widzę, że Shabby Shop się bardzo cieszy, więc ja z nią:)Pozdrawiam serdecznie:0

    OdpowiedzUsuń
  18. Kobieto - ukłon w Twoją stroną ... Dwoje nowych dzieci , a Ty śmigasz ...

    Dzięki za zabawę , banerek wkleję jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwycięzcy:)

    OdpowiedzUsuń