niedziela, 4 listopada 2012

Wielkie candy na otwarcie :)

W związku z otwarciem mojego sklepu z tkaninami przygotowałam dla Was cukieraska: bon na zakupy w moim sklepie na 100 zł. Jak kto chce, to na tkaniny, jak kto chce to na lamówki (duuuużo lamówki za to wyjdzie...), jak kto chce to na tekstylia dla siebie, a jak kto chce to nawet dla dziecia ;)

Zasady: 
1. Pierwszą szansę da Wam umieszczenie komentarza pod tym postem i poniższego banerka na pasku bocznym swojego bloga. A w komentarzu prosiłabym o krytykę dotyczącą sklepu: jakieś babole (od merytorycznych po interpunkcyjne), co jest niejasne, co jest brzydkie, czego brakuje, czego jest za dużo, cokolwiek Wam przychodzi do głowy :)
2. Drugą szansę można dostać lajkując sklep na Facebooku i pisząc u siebie na wallu o niniejszym candy - wtedy napiszcie drugi komentarz. 
3. Jak ktoś nie występuje ani w bloggerze, ani na Facebooku, to niech się zapisze... Żartuję!!! Wtedy poproszę tylko o Waszego maila w komentarzu. 
4. Te z Was, które są no-reply blogger prosiłabym też o pozostawienie maila, żebym mogła się z Wami skontaktować w razie wygranej.
5. Miło mi będzie jeśli zostaniecie obserwatorami (obiecuję ciekawe tutoriale ;)), ale nie jest to obowiązkowe. Jeszcze ;)))))
6. Candy będzie trwało do 24 listopada, żebyście miały jeszcze calutki miesiąc coby uszyć sobie coś pięknego z moich tkanin! :)



290 komentarzy:

  1. Kochana, trzymam kciuki za sklep, z chęcia zamieszczam banerek zabawy u siebie- i oby jak najwiecej chetnych!!! taki cukierasek...ho,ho! bedzie się działo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam, zajrzałam i popodziwiałam piękne bawełenki.
    Jak na razie to bardzo mi się podoba szata graficzna i pomysł z lekcjami szycia. Ceny tkanin i koszty przesyłki też przyzwoite. Chętnie zrobię zakupy, ale może poczekam na wyniki candy ;)
    Pozdrawiam, liwias

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję się, oczywiście z wielką nadzieją :). Sklep - szata graficzna super, bardzo fajnie, że można przeglądać też wg wzorów. Ewentualnie, jakby się dało zrobić tak, że się zdjęcie tkaniny samo tak powiększa po najechaniu myszką na nie, już na stronie głównej (tej takiej zbiorczej ze wszystkimi tkaninami) do przeglądania, a nie dopiero jak się wejdzie na szczegółową?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się że to niestety jest niemożliwe, bo oprogramowanie sklepu jest dość ograniczone i niewiele można zmienić :(

      Usuń
  4. Na fejsie polubiłam i udostępniłam na wallu :). Szansa numer dwa - jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeny kobieto! jaka fajna stronka! No dopiero ja odkryłam, bo blogerka u góry dała linka na fb! I tutki będą! Ja osobiście patrzyłam na koszty dostawy. I jestem zadowolona, bo nie są wygórowane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już pisałam meila w tej sprawie... ceny na prawdę ok, cieszy mnie to, że cena dotyczy 1m, nie jest to mylące, nie trzeba przeliczać, jednak szkoda, że nie można dodać do koszyka 0,5m. Mam nadzieję, że sklep będzie się rozwijał i może już niebawem i to będzie możliwe. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można pisać na maila jak się chce tylko 0.5m - niestety to jedyna opcja w tym oprogramowaniu....

      Wyjdzie na to że chciała krytykę, a teraz się oprogramowaniem zasłania... ;)

      Usuń
  7. To ja się zapiszę. Ale te tutoriale będą niezbędne.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja podpisuje się pod postulatem o pojawianie się powiększonych zdjęć tkanin po najechaniu na nie kursorem, uwielbiam tę opcję. Znacznie przyspiesza zakupy i podjęcie decyzji. Plus, może warto by było spróbować z ofertą roll-ups z własnoręcznie skrojonych tkanin z waszego asortymentu? Oraz zestawy tkanin w podstawowych kolorach jednobarwnych, taki starter, przydatny dla każdej osoby szyjącej, ewentualnie traktowany jako coś co każda maszynistka w domu mieć powinna :) Banerek powędrował na mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpis nr dwa sponsoruje moje polubienie Was na FB i udostepnienie info o candy na wallu :) Powodzenia ze sklepem!

    OdpowiedzUsuń
  10. pojawiam sie i ja))sklep super!!!wybor materialow super!!!jest w czym wybierac)))mam teraz sporo zamowien przedswiatecznych...taki kupon wygrac to by bylo cos!!!licze na szczescie o listopad to moj miesiac urodzinkowy))))
    na fb tez lajkuje)))moj mail..gdybym wygrala)))madziadk@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. info wisi na fejsie:) Monika Bieniek pozdrawiam


    p. piękne materiały

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow :) materiały takie jak lubię, kropeczki paseczki - miodzio :) i lamówki też cudne! Najbardziej podoba mi się, że ceny za metr są bardzo przystępne :) Czekam na tutki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny sklep, nie mogłam znaleźć informacji o szerokości materiałów, o już znalazłam:) na fb polubione i udostępnione:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dotarłam tu przez przypadek :) Jestem oczarowana. Prostota i elegancja w jednym. Materiały rewelacja:) Z miłą chęcią będę tu wracać na szaleństwa zakupowe duże i małe. Dominika
    zabcia-dika@o2.pl

    ps. może pojawią się w przyszłości materiały dziecięce w tak przystępnych cenach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zdania, że na dziecięcy nadają się wszystkie które są po prostu estetyczne :) a z takich typowo dziecięcych są na razie rybki, gąski i serduszka.

      A co do rozszerzania oferty: na pewno będzie, a im więcej będziecie kupować, tym szybciej to nastąpi! ;)))

      Usuń
  15. zapisuję się! :) zaraz wrzucę informację na bloga.. 100zł na lamówki to ciekawy pomysł hehe :)
    co do krytyki.. to jak dla mnie więcej ciekawych wzorów na tkaninach.. proponuję sprowadzać z USA, tam maja świetne wzory :) jeśli chodzi o wygląd sklepiku to chyba wszystko ok bo jest przejzyscie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie... ale to już cena x6 :(
      Ale coś się może wykombinuje w tym temacie... ;)

      Usuń
  16. U mnie już info na blogu-
    sklep super i bardzo się cieszę, że powstał, bo tego potrzebowałam! Jedyne co, to fajniej by się przeglądało wzory, gdyby się zdjęcia powiększały po najechaniu na nie-albo gdyby można było przewijać, bo klikanie w każdy jest denerwujące ;P
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że to jest faktycznie problem - nic na to nie poradzę, ale zwiększyłam zdjęcia na liście produktów i mam nadzieję że teraz lepiej widać?

      Usuń
    2. O tak, teraz jest ok, bo widac co i jak. Mysle ze to dobre rozwiazanie :).Pozdrawiam!

      Usuń
  17. na FB też jest info ode mnie (Kinga Barlik):)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja chetnie sie dopisuje ;) choc FB niestety nie mam ;)

    mysle, ze poki co nic w sklepie bym nie zmieniala, wydaje sie wszystko jasne i przejrzyste

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja się dopisuję :) Sklep cudny, tkaniny przepiękne - trzymam mocno kciuki za rozwój!

    Na FB polubiłam :)

    E-mail: olattek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. no i jak tu przejść obojętnie wobec takiej propozycji...
    cóż z krytyki??? hm, szczerze - jak dla mnie stronka wygląda bardzo stylowo i przyciągająco. może trochę zmieniłabym kontrast tła, choć kropy są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  21. no i polubiony sklep na facebooku'u przez artMamowanie.
    nie będę się chwalić, że bloga zaobserwowałam jako pierwsza, z tego co pamiętam ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nie pozostało to niezauważone :)

      A te kropy to jest kontrowersyjny u nas temat: ja kocham, mąż mi chce je wywalić... ;)

      Usuń
  22. Kropy muszą być :))) Może bym tylko zmniejszyła kontrast, bo przy dłuższym przeglądaniu strony mogą pewnie troszkę męczyć...może szare?
    I tak jest pięknie :)
    Polubiłam na fb i zamieściłam banerek u siebie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To ja też w kolejce po słodkości. Wprawdzie powinnam na diecie być, ale jak tu się oprzeć :)
    Polubiłam na FB. bo własnego bloga jeszcze nie mam... ale może już wkrótce :)
    Pozdrawiam
    Agnieszka Stolarczyk

    OdpowiedzUsuń
  24. Staję i ja ;-) Sklepik zaraz wypromuję na blogu ;-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno krytykować jak już się zakochałam ;-))) Polecam za Rudą :D o guziczki i tasiemki ;D

      Usuń
  25. No to ja też się ustawię grzecznie w kolejeczce zacnej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. i ja się dopisuję - punkt pierwszy spełniony :) sklep mi się podoba i myślę, że będę robiła w nim zakupy; nie mam zastrzeżeń, ani żadnych uwag, jak się coś pojawi, to się podzielę

    OdpowiedzUsuń
  27. na fb sklep polubiłam i umieściłam info o tym candy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ sympatyczne miejsce! Życzę sukcesu! nie mam na razie uwag krytycznych i oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  29. Właśnie udostępniłam na fb!

    malmir53@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo mi się tu podoba, w sklepie też :-) mam nadzieję wkrótce zrobić zakupy, gdy tylko mąż nie będzie patrzył ;-)
    a tak poważnie to bardzo mi się podoba. uwielbiam grochy! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och, ale wiem czego mi w sklepie brakuje: wzorzystych tasiemek i guzików w ciekawych kształtach :)

      Usuń
  31. na FB polubione i zareklamowane! i tutaj obserwowane - nie z litości, a z miłości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję otwarcia sklepu:)
    nie mam pomysłu na krytykę, jest oki i do tego tego kropeczki:)))
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam, bardzo bym chciała przyłączyć się do zabawy więc napisze małe co nieco. Byłam w sklepie, oglądałam, oglądałam i oglądałam choć na razie nie ma zbyt dużego asortymentu to wieżę że z czasem się to zmieni. Miało być o krytyce więc od niej zacznę -zakupy tylko w pełnych metrach, nie ma innej opcji (tak, już wyżej ktoś o tym pisał i odpowiedź że na maila można podać właściwą wartość, nie wiem czy nie lepiej byłoby podać cenę za 0.25m i taką wziąć jednostkę)-nie widziałam opcji "wysyła za granicę" więc jeden klient mniej(w mojej osobie)-nie wszystkie tkaniny miały podane szerokości (np. pistacjowa zieleń, zielone paseczki) Miała być krytyka więc napisałam co mi na sercu leżało ale jest też dużo plusów sklepik bardzo przejrzysty, bardzo fajne zdjęcia tkanin mam nadzieję że w pełni oddające kolor i strukturę a najbardziej podoba mi się że są zdjęcia z innymi pasującymi kolorystycznie tkaninami przy każdym wzorze dla mnie jest to duże ułatwienie. Generalnie to bardzo fajna i przejrzysta stronka będę zaglądać na tutoriale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za obszerny komentarz :)
      Nie wpisywałam wysyłki za granicę, bo nie zakładałam że ktoś będzie zainteresowany, ale to żaden problem, tylko muszę się dowiedzieć jakie to koszty (Hiszpania??? Kobieto, jak ja Ci zazdroszczę słońca! :))))
      Co do kolorów, to starałam się, żeby były prawdziwe, ale wiadomo jak to z kolorami - prawdziwe to są na moim monitorze, a nie ma gwarancji że na każdym będą ;)
      Dzięki za te zielone nieszerokości - starałam się wyłapać wszystkie niedoróbki, ale coś jednak przecisnęło się przez kontrolę jakości... ;)

      A jaka frajda przy robieniu zdjęć takich słitaśnych zestawów ;)))

      Usuń
  34. Pobuszowałabym sobie po sklepie;-)
    Zapisuję się!!!
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Byłam i podziwiałam... cudnie pastelowo :) trochę brakuje mi możliwości kupowania w niejszych ilości tzn 0,5 m , bo ja z tych co maja ograniczone fundusze i lubią kupić kilka kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie rzeczy to na maila - wyżej pisałam że ze względów przejrzystości nie chcę podawać cen za pół metra w sklepie :)

      Usuń
  36. Generalnie wszystko mi się podoba, oczywiście chciałabym zobaczyć większa ofertę, ale domniemuję, że po rozruchu zacznie tkaninek przybywać :) Do listy życzeń dopisałabym więcej beżów-kremów z urozmaiconymi wzorkami. Ale jak na początek to zapowiada się świetnie! Fajnie, że jest od razu duży wybór lamówek :) Na Fb nie istnieję, blog dopiero sie tworzy, na razie więc zapisuję się do obserwatorów i podaję maila (z nadzieją na wygraną!) - perla.prive@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czekam na beżowe i coś dojść nie mogą... ;)

      Usuń
  37. Bardzo fajny sklepik:) Oj będę go miała na uwadze, liczę na większy wybór materiałów zwłaszcza tych kropkowych :) Ale też w innych deseniach, a może poza lamówką wprowadzisz także wstążki? Bo ja jestem maniaczką wszelkiego rodzaju guzików i tasiemek :-) A w kolejce po kuponik stoję bo tkaninek nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię wstążki i na pewno będą w przyszłości :)

      Usuń
  38. Świetny sklep na pewno będę tam zaglądać:)a do zabawy z przyjemnością się zapisuję i już wklejam do siebie na bloga i FB:)pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  39. Blog śliczny a ceny tkanin baaardzo atrakcyjne :) Staje zatem do kolejki, bo bawełny na moje cudaki nigdy za duzo ;) Zapraszam na CANDY do mnie Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne tkaniny.
    Pasmanteria też bardzo ładna.
    Widziałabym jeszcze w Twoim sklepiku piękne guziczki:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ustawiam się do kolejki i nie mam uwag za wyjątkiem jednej:) kropy odwracały moją uwagę i strasznie zmęczyły mi wzrok. Życzę powodzenia pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra, coś się zrobi z tymi grochami, żeby były, ale nie takie kontrastowe i wszyscy będą zadowoleni :)

      Usuń
  42. Sklepik bajkowy, taki jak z marzeń :). Kojarzy się z wiosną i świeżością. Może wraz z dojrzewaniem butiku pojawią się letnie, jesienne i zimowe kolory? Pozdrawiam serdecznie
    kmalczewska@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Też się zapisuję :),wklejam na bloga:)
    Podziwiam sklep: wszystko mi się podoba, będę zaglądać często! Czy będą tkaniny lniane (naturalne kolory?) I jeszcze jedno: czy można liczyć (w przyszłości) na przesyłki paczkomatami, ostatnio zdarzyło mi się kilka razy skorzystać: jest szybko i tanio! Gratuluję i życzę powodzenia!
    Polubię zaraz na FB
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą i nowe kolory i lniane też planujemy, ale że len jest z definicji droższy od bawełny, to na pierwszy ogień poszła tylko bawełna :)

      Paczkomaty - nie znam tematu w ogóle, ale jak jest takie zapotrzebowanie, to się szybko doszkolę ;)

      Usuń
  44. Z przyjmnością się przyłączam :-), pozwoliłam sobie kliknąć w sklepie na niebieski patchwork, ale chyba nie ma, albo wkradł się babol...
    Na Fb nie polubię, bo mnie tam nie ma, ale będę obserwować, bo marna ze mnie krawcowa i tażdy tutorialik jest dla mnie bezcenny, dlatego zaraz biegnę, lecę, pędzę zobczyć jak tu się zabrać za poszewkę...
    Pozdrawiam
    http://zamkowagaleria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo niebieskiego patchworka było mało i już nie ma :( Ale jest w drodze...

      Usuń
  45. Piękny sklepik:) bardzo mi się podoba i te grochy też są super:)
    To co już dziewczyny pisały to nie będę powielać ale może przydałoby się troszkę jakiś przydasiów krawieckich typu mydełka, kreda i takie tam dooperele:) Przy okazji zakupów można by sobie dobrać co tam akurat nam zabrakło. Ewentualnie widziałabym jeszcze takie wypełnienie co to się wsadza do miśków, króliśków i innych takich wytworków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypełnienie jest :) Można z powodzeniem używać do wypychania - ja tak robię też.
      ociepliny

      Zakładałam że na razie będzie to, co jest niedostępne w zwykłych pasmanteriach, ale jak zapotrzebowanie to się też zastanowimy nad mydełkami etc :)

      Usuń
    2. Tak patrzyłam na te ocieplinki:) ale osobiście ja ich nie lubię i to skubanie brrr... bardziej chodziło mi o taką luźną to się chyba kulka silikonowa nazywa:) a i jeszcze zegarek na blogu troszku;) nie tą godzinę pokazuje:)

      Usuń
    3. Pomyślimy o kulkach w takim razie :)

      Już pokazuje dobrze, dzięki.

      Usuń
  46. Piękny sklep! Super szata, co mi się rzuciło w oczy to jedna rzecz i jak dla mnie ważna, ba nawet bardzo. Przy produkcie dodałabym tekst, że cena dotyczy metra. Tak wiem ta informacja jest, ale dla mnie mało widoczna.I może dodacie jakieś ładne guziczki, na które uwielbiam patrzeć:) Baner dodany i oczywiście zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nd guziczkami pracuję już długo i usilnie, ale niestety głównie paskudztwa żywcem z komuny. Ale cośtam się kroi... :)

      Postaram się też podkreślić, że to cena za metr.

      Usuń
  47. Baner już u mnie wisi - przy okazji zapraszam na swoje candy! Szycie jest mi zupełnie obce, ale na pewno z bonu zrobiłabym właściwy użytek :D Znam się za to na literkach i z wielką przyjemnością czytam dobrze napisane, ładnie zredagowane teksty - nie ma przy tym znaczenia, czy to książka, artykuł, post, czy opis sklepu ;) U Ciebie jest zupełnie dobrze - tylko drobiazgi interpunkcyjno-stylistyczne, które łatwo naprawić. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że przy lamówce w czerwone kropeczki jest zdjęcie lamówki w czerwoną krateczkę ;)

      Usuń
    2. Aaaa - dzięki, już poprawione :)
      Interpunkcja zawsze była moją piętą achillesową...

      Usuń
  48. Oj ale tutaj kolejka...jak za kawą w czasach mojego dzieciństwa. Zatem ustawiam się i ja w kolejce, piękne te kropki,serduszka,lamówki,oj poszalałabym przy maszynie z tymi kropkami..a co do uwag to nie mam żadnej,jak na otwarcie to wszystko gra, a z czasem pewnie i kropek przybędzie...Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  49. fajny pomysł, fajne miejsce, uwielbiam groszki ale od tła w tym miejescu dostaje oczopląsu... mam nadzieje, że nie będziesz mi miała za złe tej uwagi no i chętnie się ustawię w kolejkę mimo, że szanse robią się jak w ostatnim losowaniu lotto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kropy muszą się zmienić - to już postanowione, bo to kolejna uwaga na ten temat - mój mąż nie będzie krył wyższości że a nie mówiłem? ;)

      A z tymi szansami nie jest tak źle - połowa komentarzy jest moich ;)))

      Usuń
  50. Boskie candy :) Zgłaszam się nieodwołalnie.
    Co do wyglądu sklepu - ja lubię podczas wizyty w nowym miejscu w sieci, gdy wyraźnie widzę link 'o nas' czy 'o mnie' a tam widzę nie tylko suchy opis ale jakieś zdjęcie - niekoniecznie portretowe ;) - które w jakiś sposób pozwala mi wyobrazić sobie osobę i jej usposobienie - u której będę robić zakupy. Mam nadzieję że nie zagmatwałam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. No i oczywiście na FB polubione i udostępnione :)

    OdpowiedzUsuń
  52. OMG, dobrze że zdążyłam :) Oczywiście, że biorę udział! ;)
    I muszę powiedzieć, że chociaż ubóstwiam motyw groszków, to tło mnie rozprasza - dość szybko odczuwam zmęczenie wzroku. Może mniejsze groszki albo mniejszy kontrast byłby rozwiązaniem?

    OdpowiedzUsuń
  53. Aaaa to na FB też dałam :) https://www.facebook.com/annwojc/posts/531605716867480 :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Trafiła tu przypadkiem, ale dodają do ulubionych czym prędzej. Oczywiście do zabawy dołączam.
    Za chwilę baner candy pojawi się na blogu kreatywnik.bloog.pl
    Lubię na FB oczywiście także i to podwójnie bo jako http://www.facebook.com/profile.php?id=100001153414516
    http://www.facebook.com/pages/Kreatywnik/431221420261272?ref=hl

    Pozdrawiam i zmykam w sklepie się rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  55. witam!podlinkowany baner już widnieje na moim blogu. przyznam, że candy jest bardzo kuszące!co do krytyki samego sklepu- ciężko będzie coś wymyślić. Fajnie wygląda i jest czytelny. Kusząca jest też przesyłka kurierska - cena wyjątkowo przystępna jak dla mnie jeśli chodzi o tą formę dostawy. Być może jakieś uwagi miałabym po pierwszych zakupach, może wtedy byłyby jakieś sugestie ale na razie poczekam na wyniki candy :) może jak wygram to dokupię jeszcze coś na własną kieszeń, co by zaszaleć świątecznie :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  56. polajkowane i udostępnione na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  57. oj ja jestem prawdziwą szmaciarką i uwielbiam uwielbiam wszelkiego rodzaju materiały i szmatki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej zapomniałam dodać krytykę... no więc ja bym zmieniła tylko możliwość zamówienia mniejszej ilości niż 1m :) ale wielki plus za to, że cena jest podana za metr - to bardzo ułatwia życie i nie irytuje przy przeliczaniu :)

      Usuń
    2. Jednak się udało to zrobić i już można zamawiać mniej niż metr :)

      Usuń
  58. Kolejka już spora ale staję bo warto :) Teraz krytyka... Ciężko krytykować, kiedy jest się w danym miejscu pierwszy raz a na pierwszy rzut oka wszystko jest ok - czytelnie, jasno, estetycznie, cena za metr :))) U mnie niektóre zdjęcia są troszkę mało wyraźne ale może to kwestia monitora, nie wiem... Generalnie bardzo mi się tu podoba i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Udostępnione i polubione na fb jako luli la :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Banerek umieszczony:) sklep przejrzysty, materiały śliczne...te kropeczki i w ogóle. Zalajkowałam również:) http://ignacynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękna strona, super tkaninki!! Już kupuję! :))

    OdpowiedzUsuń
  62. Oj, super. Staję w kolejce. Bardzo mi się sklep podoba, no i śliczne materiały!
    powodzenia, pozdrawiam
    cassia.wu

    OdpowiedzUsuń
  63. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  64. Super sklepik!! Tkaniny ładniuktkie (mam już kilka upatrzonych. Ceny przystępne, może kiedyś zastanowisz się i będzie można zmniejszyć ilość zamawianych metrów. Sklep przejrzysty, zmieniłabym tylko te groszki na stanowczo mniejsze. Na razie tyle i cichutko staję w kolejce, może mi się uda. Na razie idę mierzyć ile mi potrzeba materiału.
    Trzymam kciuki za dalszy rozwój i wiecej tkaninek. Pozdrawiam
    doewi@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. ooo cudowny sklep w sam raz dla mnie :)
    www.filizankawgroszki.pl

    Pozdrawiam i mam nadzieję, na te piękne tkaninki !!!
    Julita

    pracownia@filizankawgroszki.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. To i ja się zapisuję,baner na blogu, co do zmian na stronie sklepu to może tylko dodałabym w głównych zakładkach zakładkę "towar" czy coś takiego, byłoby bardziej przejrzyście. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  67. zgłaszam się!!!!!!! :) banerek na moim blogu w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    sklepik super piękne tkaniny, ja bym zrobiła wyraźny podział na towar i rzeczy gotowe
    obserwuję z chęcią
    pozdrawiam
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/
    oliwkowepasje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Sklepik bardzo fajny i z przyjemnością zapisuję się na candy i dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Pooglądałam z zachwytem, jestem mile zaskoczona zarówno stroną wizualną sklepu jak i cenami:) żadnych ale!

    OdpowiedzUsuń
  70. Zapisuję się z wielką chęcią :)
    Moim zdaniem, to co jest jakby na górze, to:"moje konto, koszty dostawy" itp. powinny być z boku,a właśnie w tym miejscu menu.
    Po za tym wszystko naprawdę super! :)
    Pozdrawiam ciepło
    Baner:www.dbambolubie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. wszytsko piekne, tkaniny ujęte na wielu zdjęciach , widać faktycznie jak wyglądają no i ceny bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  72. śliczne tkaniny i super ceny, gratuluję i życzę wielu solidnych klientów

    OdpowiedzUsuń
  73. Doczekałam się tkanin takich o których marzyłam i szukałam teraz moje jale będą bajkowokolorowe pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. bardzo ładne wszystko i dobre ceny, a z lamówek brakuje mi zwykłej białej i kremowej :)), są uniwersalne :)
    oczywiście zapisuję się na zabawę :)
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie pomyślałam że następnym razem wezmę białą ;)

      Usuń
  75. Śliczny sklep i tkaniny za przystępną cenę. Zapisuję się na Candy i polubiłam na FC. Serdecznie pozdrawiam i trzymam kciuki za powodzenie!

    OdpowiedzUsuń
  76. Witam.

    Wczoraj trafiłam tu za sprawą "Niebieskiego igielnika", a dziś się zapisuję :)
    Baner umieszczony na moim blogu: jomarowyswiat.blogspot.com
    Po wstępnym przejrzeniu bloga i sklepu póki co nie znajduję uwag krytycznych :)
    Podobają mi się materiały, kilka sobie już upatrzyłam - dobrze, że ceny nie zabijają :)
    Grafika - jak dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  77. sklep mi się podoba bardzo ja bym tylko chciała, żeby z gotowych produktów było więcej rzeczy dla domu i dla dużych (dziewczynek :)), jakieś poduszki, pledziki itp.
    Sklep jest przejrzysty i ładny (a ja jestem z natury bardzo krytyczna ;)).
    Zapraszam na moje Candy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poduszki i pledziki są, poduszek będzie więcej, ale póki co przygotowuję ofertę świąteczną :)

      Usuń
  78. threw.me@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja też chce cukierka! (wstawiam na blogu banerek) Mogłabyś na tkaninach, które fotografujesz zrobić skalę, np położyć złotówkę aby było widać jak duże są wzory. Bo ja już kilka razy popełniłam takie foux pas :/

    OdpowiedzUsuń
  80. Polubiłam na facebooku (Gabri Dou) oraz dałam blog do obserwowanych. Mój blog, gdzie est baner to: http://gabridou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Zapisuję się :)
    W sklepie chętnie widziałabym więcej klasycznych tkanin w drobne i większe kwiatki, zwłaszcza róże.
    Pozdrawiam :)
    aluchabubucha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Nie wiem, co mogłabym skrytykować, wszystko przejrzyste i bardzo czytelne:) Ładna szata graficzna, choć wolę ciemniejsze kolory:) Zapisuję się, bo jako córka krawcowej, siostrzenica krawcowej i synowa krawcowej nie mam innej możliwości-tylko w końcu muszę zacząć szyć swoim szyciem:D Powodzenia ze sklepem!!!

    OdpowiedzUsuń
  83. i ja jestem chętna naFB polubiłam

    katarzyna-wolak1@pl.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Zapisuję się ^^

    obczyk@wp.pl

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Dziękuję za zaproszenie! Piękna wygrana! Oj, przydałaby się na uszycie nowego ubranka na stół wigilijny, bo stary dzieciaki ostatnio niemiłosiernie zaplamiły :/
    Sklep z przyjemnością odwiedziłam. Wiele uwag zostało już podanych i wprowadziłaś zmiany in plus. Mam nadzieję, że będzie wielu kupujących, dzięki czemu będziesz mogła rozszerzyć ofertę o kolejne wzory tkanin i pasmanterii. Życzę powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  86. Oczywiście się zapisuję, mama by się ucieszyła z takiego prezentu:) Krytyk nie będzie:) Tylko prośba o więcej wzorów:D Baner w pasku bocznym: http://inzynier-z-perspektywami.blogspot.com/
    inzynier.z.perspektywami@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Cudny sklepik, bardzo nam sie podoba szata graficzna, kolory cudne, no i te kropeczki:) Zakladka "jak uszyc" baaardzo przydatna i na pewno bedziemy tam zagladac, bo my poczatkujace w szyciu:)a w dziale "pasmanteria" znajduja sie same cudownosci!!!
    pozdrawiamy z naszej bublowni i banerek umieszczamy na http://bublownia.blogspot.com.es/p/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  88. tkaniny b.ładne, ale urzekły mnie lamówki!Postuluje za innymi mozliwość zakupu fajnych guzików.Niestety nie mogę polubić/bo nie jestem na FB i nie mam bloga, ale mam nadziję, że to mnie nie dyskwalifikuje- grzecznie ustawiam sie w kolejce.Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w prowadzeniu sklepiku!
    Boguśka
    bogda.jurzak@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. jeszcze ja !!! Obserwuje, baner jest w zakladce candy i inne zabawy!!!! I choc szyciem sie nie chwale, a moja maszyna dziala ostatnio wspak, to zielonke w kropki na pewno wykorzystam przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Nie może mnie zabraknąć.Dziękuję za zaproszenie.Pozdrawia cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  91. Super sklep, czegoś takiego mi brakowało, ceny dla ludzi. Co do sklepu to trudno coś skrytykować. W pasmanterii by się przydało coś więcej nie tylko taśmy i lamówki ale może też porządne krawieckie nożyce, guziki, stopki do maszyny czy noże krążkowe...

    OdpowiedzUsuń
  92. Przypadkiem tu trafiłam i zostanę:) Najpierw poczytałam pełne zachwytu komentarze, a potem poszłam do sklepiku. Muszę powiedzieć, że nie na wyrost to wszystko napisane:) rzeczywiście ceny są przystępne, a materiały piękne! Śliczne są też lamóweczki. Muszę jeszcze poszperać dokładniej:) No i cena przesyłki nie jest zwalająca z nóg, bo czasami niestety jest to solidny koszt. A na tutki czekam:) I zapisuję się bardzo chętnie na Candy. Serdecznie pozdrawiam Ewa, perełki czasu

    OdpowiedzUsuń
  93. Super sklep, ceny bardzo przystępne, nie ma czego się uczepić:)
    Dodałabym więcej dodatków krawieckich np guziki czy flizelina do przyprasowania taka z klejem(nie wiem czy tak fachowo się nazywa bo jestem krawcowa amatorka samouk;)
    Ustawiam się w kolejce, polubiłam Was, a kont na portalach nie mam:)
    Pozdrawiam życząc wysokich obrotów:D

    OdpowiedzUsuń
  94. Gratuluję otwarcia sklepiku i życzę Ci wielu stałych i ciągle pojawiających się nowych klientów :).

    Do zabawy chętnie się przyłączę :).

    Co do sklepu/strony to na prawdę nie ma się do czego przyczepić.
    Stronka jest bardzo przejrzysta, od razu wiadomo gdzie co jest. Fajnie, że są też porady "Jak uszyć".
    Materiały i lamówki są super, a asortyment na pewno będziesz zwiększać więc jak dla mnie to strzał w 10 :).

    OdpowiedzUsuń
  95. Pisze się piszę!!!
    A co do sklepu to ja nie widzę żadnego babola:), materiały piękne, lamówki cudne...

    OdpowiedzUsuń
  96. Obiema łapkami się zapisuję i melduję, ze banerek na blogu wisi i zaobserwuję z zaciekawieniem dalsze poczynania. Sklep przejrzałam: dla mnie istotne są koszty dostawy i stwierdziłam, że pod tym względem sklep jest przyjazny dla klienta. Mam nadzieję, że z postępem czasu asortyment będzie się rozrzerzał.

    OdpowiedzUsuń
  97. no to i ja się zapisuję na kupon :)
    ja szyć nie umiem ale zamierzam się nauczyć... (kiedyś :P)
    fajny ten kursik dla lajków :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  98. Też spróbuję szczęścia :) akurat co nieco szyję więc miło by było :)
    pocachon@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Wpisałam się już raz, ale wpisu nie widzę, więc ponawiam!
    Super tkaniny, jak tylko zrobi się nieco miejsca w moich zasaobach to już mam kilka upatrzonych! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  100. To i ja się ustawiam w kolejce:) a co do sklepu - bardzo mi się podoba, jeśli miałabym coś zasugerować to zrezygnowałabym z groszków w tle (jeśli ktoś już o tym pisał - z góry przepraszam, nie czytałam wszystkich komentarzy:)). groszki są zbyt duże, w stosunku do pozostałych elementów na stronie, zwłaszcza zdjęć tkanin, więc mocno rozpraszają uwagę. może lepiej jakieś kropki??? pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  101. Chętnie zgarnę kupon na zakupy w Waszym cudownym sklepie!!! Czekam na przesyłkę od Was, bo nie mogłam się powstrzymać od zrobienia zakupów tkanin i lamówek. Najśmieszniejsze jest to, że z maszyną dopiero się zapoznałam w niedzielę i nie wiem co wyjdzie z tej znajomości. Może wielka przyjaźń? Jak dla mnie to w stronce sklepiku wszystko mi pasuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maszyna to super sprawa, ale uprzedzam - wciągająca :)
      Koniecznie się pochwal co Ci z tego szycia wyszło!

      Usuń
  102. Ustawiam się w długim ogonku do sklepu, to byłby świetny prezent. Baner umieszczam na stronie: hu--hu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. mmmmmmmmmm mam smaka na ten kuponik... choć konkurencja duuuża... zapraszam również do mnie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Licząc na duuuży cud ustawiam się w kolejce:):) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A sklep jest cudny...Masz takie materiały że aż serce się kraje że nie są moją własnością... :)

      Usuń
  105. ja już byłam w sklepie, już pierwsze złotówki wydane, ale jak to kobieta ...I want more! dlatego ustawiam się w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  106. Ja również się zapisuję.
    ej22@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. Nie mogłabym się nie zapisać:) , faceeboka nie mam, a sklep superowy!pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy mikołajkowe

    OdpowiedzUsuń
  108. Świetny sklep, bardzo czytelny i przejrzysty, przyjemna kolorystyka strony... Życzę powodzenia w prowadzeniu interesu! I zapisuje się na candy, bardzo chętnie zrealizuję ten bon:)

    OdpowiedzUsuń
  109. sliczne materiały, mam zawsze niedosyt więc ustawiam sie i ja w kolejce:-))) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  110. A ja dopiero odkryłam tan sklep i bloga. I od razu taka rozdawajka to się zapisuję, a jakże:)

    agaklosiewicz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  111. świetny sklepik, zapisuję się
    elka.modelarski@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  112. ojej, ale długaśna ta kolejka:) myślałam, że już się nie załapię, heheheh:)
    oczywiście staję i oby do 24-tego:D

    OdpowiedzUsuń
  113. kolejka niezwykle długa, ale i ja się ustawiam, bo takiej okazji po prostu nie można przegapić :), mam ogromną chrapkę na takiego cukiereczka ;)
    sklep oceniam bardzo pozytywnie, estetycznie, czytelnie i świeżo, w zasadzie nie mam się do czego przyczepić może jedynie tego, że jest ograniczony wybór w materiałach i pasmanterii (obok lamówek, które owszem świetne - mogłyby pojawić się bawełniane taśmy, nici, guziczki...), no i to o czym wspominały już moje przedmówczynie - brak możliwości zamówienia np 0,50 m tkaniny

    OdpowiedzUsuń
  114. Gratuluję sklepu! Mam nadzieję, że będzie się kręcić! Podoba mi się fota obok logo i tapeta. Od strony graficznej mogłabym przyczepić się tylko do czcionki.
    Ciekawy asortyment - wiele przydatnych i do tego bardzo ładnych rzeczy dla naszego malucha (który jeszcze w drodze;))
    triozrio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  115. Hello,
    I would like to play.
    Your game is on my sidebar,on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com
    All the best.:)
    Bernadett
    FB Bernadett Rauski

    OdpowiedzUsuń
  116. Skoro trzeba się czepiać sklepu...
    Oj, miałam się przyczepić do braku jakiegoś porównywacza przy wzorach, ale nie, jest linijka, więc jest OK.
    Niemożność zakupu ilości innej niż metr/2/3itd to spory minus, opcja pisania w mailu ilości, gdy system wylicza cenę po swojemu - jest tresująca i stanowi źródło potencjalnych pomyłek.
    Tak sobie myślę, że jak się pojawi więcej rzeczy typu gotowe uszyte, lub kursów, to można by w opisach tkanin dawać odnośnik do rzeczy uszytej z tego lub podobnego materiału.Na płasko czy na beli czasem trudno wyczuć jaki to właściwie materiał, a zdjęcie gotowej rzeczy może dawać jakieś pojęcie. W razie czego proponuję też podkładać coś pod tkaniny z tendencją do prześwitywania, żeby było widać, że cienkie.
    Życzę powodzenia w sprzedaży i dobrych dostawców tkanin ;-)
    http://niebieska-kamea.blogspot.com/
    ..Zanim wysłałam, zajrzałam na FB i się doczytałam,że można dodawać do koszyka mniejszą ilość.Sprawdziłam drugi raz i działa...hmm, dopiero co nie działało.

    OdpowiedzUsuń
  117. To od razu ten drugi komentarz odn FB - polubiłam tutaj, mam nadzieję, że nie poplątałam niczego.
    http://www.facebook.com/dorota.koscielniak.5

    OdpowiedzUsuń
  118. chętnie powalczę o Twoje prezenty:-)
    w sklepiku czytelnie, przejrzyście, czekam na dalsze wzory materiałów, brakuje mi trochę gadżetów pasmanteryjnych-kolorowych taśm, wstążek itp, ale ogólnie wrażenie super:-) bardzo spodobały mi się tutoriale-są czytelne i jasno opisane, na pewno będę korzystać:-)pozdrawiam i życzę powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  119. zapisuję się wraz z moim blogiem :)
    Co do moich uwag na temat sklepu, to tak:
    bardzo podoba mi się kolorystyka i te kropki. takie troche 'pin upowe'. Sklep jest przejrzysty i "miły dla oka". Przydałoby się więcej materiałów, ale rozkręcacie się i to na pewno niebawem nadrobicie. Więc nie mam więcej uwag :)
    Pozdrawiam!

    P.S.
    PLUS za tutoriale!

    OdpowiedzUsuń
  120. Blog polubiony, a informacja dostępna na moim fanpejdżowskim profilu fejsbukowym:
    http://www.facebook.com/pages/Frywolna-Galeria/163044453819809?ref=hl

    Wasz profil tez plubiony, oczywiście! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  121. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  122. Jestem obserwtorem, na blogu info zamieszczone. Sklepik fajny, czytelny jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  123. Sklep super. Staję w kolejce po cukiereczki.

    OdpowiedzUsuń
  124. Zapisuję się na kupon:) Lubię na FB i ...

    OdpowiedzUsuń
  125. ...bannerek stoi u mnie na blogu na pasku bocznym.

    Uważam, że sklep bardzo fajny i niczego mu nie brakuje. Nie zauważyłam żadnych błędów. Jest prosto i przejrzyście, czyli zwyczajnie jest przyjaźnie dla kupujących.

    Serdecznie pozdrawiam!:))

    OdpowiedzUsuń
  126. Cudowny sklep- świetne tkaniny-już się cieszę. Mam nadzieję, że w asortymencie pojawi się dużo brązów:))Bo je uwielbiam::))

    Życzę dużo dużo sukcesów !

    Ślę ciepłe listopadowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  127. Nooooooooooooooooo, piękna kolejka, nie ma co, przytargam sobie tutaj jakiś materac i przycupnę cichutko w kąciku, a nóż widelec się uda ;D;D

    Krytykować nie wiem co bym miała, może to co dziewczyny już wyżej napisały, przydałoby się automatyczne przeliczanie ilości wybranej tkaniny... hm? A tak poza tym - rewelacyjny sklep - i już wiem, co zaraz będę z niego chciała!! :))

    Idę wrzucić banerek na bloga, a za chwilę poślę wieść w świat na fejsie, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  128. Polubiłam i udostępniłam na Facebooku i widzę też, że w sklepie już przelicznik super działa, także żadnych więcej życzeń nie zgłaszam :))))))

    OdpowiedzUsuń
  129. Ale dłuuuuuuuuuuuuga kolejka!
    Jesteście już pod moją obserwacją ;) banerek też dodałam :)
    Sklepik super, tkaninki cudne!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  130. Wreszcie doczekałam się sklepu z ciekawymi tkaninami. Niech rośnie ku uciesze takich zakupoholiczek tkanin jak ja :) Ustawiam się w kolejce. Już Was reklamuję na blogach. Pozdrawiam i rozwijajcie się ...

    OdpowiedzUsuń
  131. Pięknie u Ciebie :) Cieszę się, że w jednym miejscu tyle ciekawych materiałów..

    Pozdrawiam i zapisuję się z ogromną ochotą na twoje candy!

    Nadia
    nadi.a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  132. Trzymam kciuki za powodzenie! Udostępnione na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  133. Ustawiam się w kolejce! Info na blogu zostawione! Jednak uwag mi brak co do sklepu! Wręcz przeciwnie! Cudne materiały! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  134. ale koniecznie ta krytyka musi być?
    :P
    no dobra... to po prostu WIĘCEJ WSZYSTKIEGO ;)
    a banerek już na bloga leci, ja w kolejce karnie stoję...

    OdpowiedzUsuń
  135. Banerek wrzucony na bloga, komentarz nr 1 jest :)
    Co do sugestii odnośnie sklepu to bardzo by mi się podobało, gdybyś zrobiła zestawienie tkanin tego samego rodzaju (gramatura, skład) o różnych wzorach. Bardzo ułatwia to zakupy. Może być to w formie zakładki.
    W razie czego mój mail: puella.eximia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie żeby zrobić podział na cieńsze (pościelowe) i grubsze (dekoracyjne)?
      Bo skład to mają wszystkie ten sam póki co :)
      A jak się pojawią lny, to w oddzielnej kategorii.

      Usuń
  136. Zalajkowałam kakże na facebooku :)
    W razie czego mój mail: puella.eximia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  137. piękne tkaninki i cudowne szyciowe twory !
    Życzę wspaniałych i tylko zadowolonych klientów ... bardzo dużo klientów :))))
    POWODZENIA !
    Oczywiście w kolejce po przesłodkie cukieraski się ustawiam i na cud w losowaniu liczę :)
    Banerek tutaj: http://beaartdecor.blogspot.com
    Cieplutko pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  138. na facebooku lubię Was, jako:
    ,,kreatywny zakątek magii dekorowania,, i tam też banerek o Waszym candy !
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  139. Na takiego cukierasa zapisuję się czym prędzej :)
    nie prowadzę bloga ale obserwuję jako Joanna_26
    na FB lubię jako Joanna B.
    udostępnione candy na Facebooku
    mail : kabanos_25@onet.eu

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  140. Sklep ma bardzo fajną, przejrzystą stronę. Jedyne co bym dodała to dział "promocje" i "nowości". ^^ Do zabawy kolejeczce się ustawiam, mail: kaczmar.anna@wp.pl i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  141. Oczywiście lubię na fb (Anna K.) i reklamuję tam. =)

    OdpowiedzUsuń
  142. Bardzo fajny sklepik :) Tkaniny startowe są śliczne :) Bo mam nadzieję, że sklepik się rozwinie i będzie więcej :) Mam nadzieję, że np będą tkaniny świąteczne, może już teraz nie na Gwiazdkę, ale na kolejne Święta - Wielkanoc coś w żółtych kolorkach by się przydało na przykład. Jeśli bym miała coś skrytykować, to może fajnie by było wiedzieć, gdzie była wyprodukowana dana tkanina. Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  143. Na FB również polubiłam i udostępniłam info na tablicy :)

    OdpowiedzUsuń
  144. Witam :)
    Banner na blogu fit-and-sexy.blogspot.com

    Tak się składa, że jestem grafikiem i projektowałam też sklepy internetowe :) Mam kilka drobnych uwag co do wyglądu czy funkcjonalności. Rzeczy, które mi się rzuciły w oczy:
    - tło powinno być bardziej wyciszone (jaśniejsze) - być może te kropki nie przeszkadzają, ale podczas przewijania strony zaczynają migotać na ekranie i może to rozpraszać kupującego
    - koszyk jest w odpowiednim miejscu, ale nie rzuca się w oczy od razu - być może warto pomyśleć nad jakimś piktogramem, ikonką koszyka?
    - tekst "o nas" na stronie głównej sklepu jest zupełnie niepotrzebny - tam powinny już być produkty
    - pomiędzy zdjęciami produktów a "kup teraz" itd. są zbyt duże odstępy
    - kafelki z produktami są nieco zbyt duże - powinna być możliwość objęcia wzrokiem więcej niż 4 produktów jednocześnie

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  145. Bardzo mi się podoba szata graficzna i pomysł z lekcjami szycia. Ceny tkanin i koszty przyzwoite:)POzdrawiam
    aneta323@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  146. A mnie się podoba wszystko i życzę miliona zadowolonych klientów:)Początki są zawsze trudne ale z czasem pójdzie jak z płatka.Materiały cudne i cieszę się że znalazłam was bo w sumie zaczynam dopiero moją przygodę z szyciem tak na poważnie maszynowo a widząc tak cudne kolory materiałów to pomysły same pchają się do mojej głowy.Nie liczę że wygram bo nigdy nie wygrywam w candy ale za to udało mi się wstrzelić w 100 obserwatorkę bloga ha!Życzę powodzenia i będę zaglądać z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  147. Hipnotyzujące te grochy w tle. Fajnie byłoby kupić czasem pół metra albo ćwiartkę nawet. Albo resztki po promocyjnych cenach. Czekam na losowanie. Obserwuje jako ja, na blogu uolinki.blogspot.com jest banerek.

    OdpowiedzUsuń
  148. Z wielką chęcią staję w kolejce. Dziękuję za porady, szyć trochę umiem i na pewno będę korzystać. A co do sklepu, to fajnie by było gdyby asortyment był szerszy, koronki, guziki, wstążki, włóczki......marzę o takim sklepie, w którym będę mogła zrobić zakupy od A do Z :)

    OdpowiedzUsuń
  149. lajkuję i udostępniam na fejsie może mi się poszczęści a na blogu też dodam a co !

    OdpowiedzUsuń
  150. Bardzo fajna strona, cieszę się, że tu trafiłam. Uwielbiam groszki, krateczki, paski. Przydałoby się więcej materiałów w kwiatki. bieleipastele@gmail.com

    OdpowiedzUsuń